מתנות ממותגות לעובדים בסוף 2022

קרדיט תמונה FREEPIK
זהו סוף שנת 2022, וכשהשנה האזרחית מסתיימת, עסקים רבים מתכוננים לרכוש מתנות ממותגות לעובדים שלהם. למרות שזו עשויה להיראות כמו משימה פשוטה, ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון בעת ​​ביצוע רכישה כזו. במאמר זה נסקור כמה מהגורמים המתאימים לבחירת המתנה המושלמת לעובדים שלכם.

כמה דברים שאסור לשכוח כשבאים לקנות מתנה לעובדים בסוף שנה:

בעת בחירת מתנה לעובדים שלך, חשוב לקחת בחשבון את האישיות וההעדפות האישיים שלהם. מה שעשוי להיות מתנה נהדרת לעובד אחד, עשוי שלא להתקבל היטב על ידי אחר, כמובן שלא ניתן לעשות יותר מדי סוגים של מתנות, אבל על כל פנים להשתדל שלא להביא מתנה שתגרום לעובד מסוים תחושה של חוסר הערכה או חוסר נוחות. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את סוג הקשר שיש לך עם כל עובד. מתנה אישית מדי עלולה לגרום לחלק מהעובדים להרגיש לא בנוח, בעוד שמתנה גנרית מדי עלולה להיראות חסרת מחשבה.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שיש לכם עבור מתנות לעובדים. אמנם לפעמים זה מפתה ללכת בגדול ולרכוש מתנות יקרות, אבל חשוב לזכור שלא כל העובדים יעריכו מתנה גדולה. למעשה, חלקם עשויים להרגיש לא בנוח לקבל מתנה ששווה יותר ממה שהם יכלו אי פעם לקוות להרשות לעצמם. אם אתה בתקציב מצומצם, עדיין יש הרבה אפשרויות מתנה נהדרות זמינות.

לבסוף, חשוב לזכור שמטרת המתנות לעובדים היא להראות את הערכתכם לעבודתם הקשה ומסירותם. מתנה שנבחרה היטב וניתנת מתוך מחשבה תעזור להראות לעובדים שלך כמה אתה מעריך את התרומות שלהם.

קרדיט תמונה FREEPIK
- פרסומת -

מדוע חשוב להעניק לעובדים מתנות לכבוד סיום השנה האזרחית?

סוף השנה האזרחית הוא זמן לחגוג את העבודה הקשה והמסירות של העובדים שלך. מתנה פשוטה יכולה להראות את הערכתך לתרומתם לעסק שלך. זה גם יכול להניע אותם להמשיך לעבוד טוב יותר בשנה הקרובה, הרציונל של זה הוא פשוט – מי שמרגיש שמעריכים אוות ואת מה שהוא עושה, הוא נהנה יותר לעשות, הוא מרגיש מזוהה עם מקום עבודתו, וממילא הוא חש מחויב יותר, ומוכן ברצון להשקיע יותר מחשבה ותשומת לב בעבודתו.

 מסיבה זו קל להבין שהמתנות לא חייבות להיות יקרות או משוכללות; אפילו אות הוקרה קטן יכול לעשות פעולה גדולה בליבו של העובד\ת. אם אינך בטוח מה לתת, תוכל להתייעץ עם חנות שמנוסה בכך, או פשוט לתת שובר מתנה למסעדה או לחנות מקומית. לא משנה מה תבחר, וודא שזה משהו שהעובדים שלך יעריכו ויזכרו. מתנה מתחשבת תראה להם שאתה מעריך את המאמץ שלהם ומעריך את תרומתם לחברה שלך.

איזו מתנה ממותגת כדאי לתת לעובדים?

יש היום בשוק כל מיני מתנות ממותגות. אבל מה כדאי לתת כמתנה ממותגת? התשובה, כמובן, תלויה בנמען. אם אתם מחפשים מתנה ממותגת לשותף עסקי, תרצו לבחור משהו מקצועי ומסוגנן. עט נחמד או מחברת מובלטת יהיו בחירה טובה. עבור עובד שהוא גם חבר או בן משפחה, אולי תרצה לבחור משהו עם מגע אישי יותר, כמו ספל או חולצת טריקו עם לוגו המותג האהוב עליהם. לא משנה מה תבחר, וודא שזה משהו שהנמען יעריך וישתמש בו.

מהן מתנות ממותגות?

מתנה ממותגת היא מתנה שקיבלה שם או זהות ספציפיים על ידי חברה, בעצם סוג של שי עם מיתוג . מתנות אלו ניתנות לרוב כדי לקדם חברה, מוצר או שירות. דוגמאות נפוצות למתנות ממותגות כוללות פריטי קידום מכירות כמו עטים וספלי קפה עם לוגו של חברה, כמו גם מתנות ייחודיות יותר שנבחרות בקפידה כדי לשקף את תדמית המותג. לדוגמה, חברת רכבי יוקרה עשויה לתת מתנות ממותגות כמו שעונים יוקרתיים או תיקי נסיעות. ניתן ליישם מיתוג גם על חוויות, כמו כרטיסים להופעה או יום בספא. המטרה של מתנות ממותגות היא ליצור אסוציאציה חיובית עם המקבל ולבנות מודעות למותג. מתנות ממותגות לעובדים בסוף שנה, יכולות לחזק את ההזדהות של העובדים עם העסק שבהם הם עובדים, וממילא לגרום להם לעבוד בצורה טובה אמינה ואיכותית יותר.

אילו מתנות ממותגות מקוריות נוכל לתת לעובדים בסוף השנה?

לקראת סוף השנה, עסקים רבים מחפשים דרכים להראות את הערכתם לעובדיהם. אפשרות אחת היא לתת מתנות ממותגות. אלה יכולים להיות כל דבר, מעטים וספלים ועד בגדים וכרטיסי מתנה. על ידי הענקת מתנות ממותגות, אתה לא רק מראה את הערכתך, אלא אתה גם מגדיל את שם המותג שלך. ואיזו דרך טובה יותר להראות לעובדים שלך כמה אתה מעריך אותם מאשר לתת להם מתנה שהם יכולים להשתמש בה כל יום? אז אם אתם מחפשים דרך להראות לעובדים שלכם כמה אתם מעריכים אותם, שקול לתת מתנות ממותגות. זה win-win לכל המעורבים, לכם כמנהלים ולעובדים שלכם כאחד. אז למה אתם מחכים? קנו מתנות ממותגות לעובדים שלכם עוד היום! .

להזמנות חייגו 077-805-0625