ניהול ועד הבית כושל? הגיע הזמן לעבור לחברת ניהול ועד בית מקצועית

קרדיט: pexels
ניהול ועד בית כושל הינה תופעה נפוצה בבניינים רבים אשר עלולה לגרום לנזקים רבים ולירידה ברמת החיים של תושבי הבניין עקב תחזוקה וטיפול לקויים. לעיתים קרובות דיירי הבניין נותרים ללא פתרונות אפקטיביים לפתרון הבעיה ובהעדר פתרון אפקטיבי, מותירים את המצב כפי שהוא. 

אך אל תאמרו נואש! הגיע הזמן לעבור לחברה חיצונית לניהול ועד בית אשר תשפר את רמת חייכם בן רגע. 

מהו תפקידו של ועד הבית?

כאשר מדברים על תפקוד תקין של ועד הבית, מדובר למעשה בניהול ותחזוקה של כלל הטיפולים והמערכות הנדרשות לסביבת מחיה בטוחה ונעימה. 

תפקיד ועד הבית כולל בין היתר אחריות על ניקיון שטחים ציבוריים בבניין (חדר המדרגות, המקלט, המעליות וכו'), תחזוקה וטיפול שוטף של החצר והגינה, תפעול ותחזוקת מערכות בניין, ביצוע תיקונים נדרשים, גביית כספים, תשלומים וקשר עם הרשויות ועוד. 

למה ועד הבית שלכם כושל?

עקב תפקידיו הרבים של ועד הבית והשפעתם הרבה שיש להם על רמת חייהם של כלל דיירי הבניין, ניתן לזהות תפקוד כושל בקלות. 

- פרסומת -

בהרבה מבנים, ניקיון בסיסי של הבניין ותשלום חשבונות חשמל ומים יבוצעו אך מעבר לכך שום דבר לא קורה- גינת הבניין לא מתוחזקת כראוי, חדר המדרגות והמקלט מלוכלכים ואינם מנוקים באופן שוטף וכאשר צצה בעיה, טיפולה נמרח ומתעכב. 

קרדיט: pexels

חברה חיצונית לניהול ועד הבית- פתרון פשוט לבעיה גדולה

שימוש בשירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית תעניק לכם שקט נפשי ושיפור מיידי ברמת חייכם. החברה תדאג לכל מה שנדרש לתפעול ותחזוקה מיטבית של הבניין.

ממענה תפעולי כגון תקשורת עם בעלי מקצוע, טיפול בתקלות וכדומה, דרך מענה כלכלי בירוקרטי אשר נוגע לגביית כספים, תשלום חשבונות ותקשורת עם הרשויות ועד מענה משפטי אל מול סרבני תשלום ואל מול המפקח לרישום מקרקעין.  

קלינטון- חברת אחזקת מבנים המתאימה לך!

אנו בקלינטון ניהול ואחזקה מספקים את מיטב שרותי ניהול ועד הבית בהתאמה אישית לצרכים שלכם כך שתוכלו ליהנות מבניין מתוחזק, מנוהל ונקי בצורה הטובה ביותר.

אנו נמצאים בזמינות מרבית לכל בעיה, בקשה או תקלה ופועלים בשקיפות מלאה אל מול דיירי הבניין. 

ועד הבית שלכם לא מתפקד? הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים! צרו איתנו קשר והצטרפו למשפחת הלקוחות של קלינטון אחזקה וניהול מבנים.