נעלי מותגים לילדים

נעלי נייקי לילדים
נעלי נייקי לילדים

נייקי הוא תאגיד רב לאומי המתמחה בייצור והפצה של הנעלה, ביגוד, ציוד ואביזרים. היא נוסדה בשנת 1964 על ידי ביל באוורמן ופיל נייט.

נייקי תמיד הייתה ידועה בלוגו האייקוני שלה – Nike Swoosh. החברה מייצרת גם מותגים נוספים כמו אייר ג'ורדן, קונברס, הארלי אינטרנשיונל אינק., קול האן, אומברו בע"מ וכו'.

החברה נוסדה ב-25 בינואר 1964 על ידי שני רצי אוניברסיטת אורגון פיל נייט וביל באוורמן. כיום נייקי היא אחד המותגים הידועים ביותר בעולם עם הכנסות של מעל 30 מיליארד דולר בשנה.

נייקי הוא מותג נעליים פופולרי שקיים כבר עשרות שנים

יש להם קו נרחב של נעליים לילדים, אשר נועדו להיות קלות משקל, עמידות ונוחות.

- פרסומת -

ה-Nike Air Force הוא הדגם האחרון של נעלי ספורט של החברה. זוהי נעל קלת משקל עם סוליה מרופדת ועקב מרופד, והיא מספקת תמיכה טובה לקשת וכן התאמה מצוינת.

נעלי נייקי הן אייקוניות ומועדפות בקרב ילדים. החברה עוסקת שנים בענף הנעליים וצברה מוניטין כאחת הטובות ביותר.

נעלי נייקי לילדים מגיעות במגוון סגנונות וצבעים. יש להם גם סגנונות מזדמנים וגם אתלטיים. נייקי מחויבת לייצר את כל המוצרים שלהם עם חומרים בני קיימא שהם ידידותיים לסביבה אך גם נוחים ללבישה.

נייקי גם הוציאה נעליים אחרות שעוצבו במיוחד לשימוש ילדים והן הצליחו איתן למדי.

שוק נעלי הילדים הוא שוק גדול וצומח

הנעלה לילדים היא מגזר גדול וצומח בשוק הנעליים העולמי. בין 2007 ל-2012 גדל שוק ההנעלה לילדים העולמי מ-6 מיליארד דולר ל-9 מיליארד דולר. צמיחה זו נבעה על ידי עליית הכנסות, גידול אוכלוסיה בשווקי מפתח, והגברת הביקוש למוצרים המציעים נוחות ובטיחות.

נייקי הוא מותג שתמיד היה מזוהה עם ספורט וכושר. עם הפופולריות הגוברת של ספורט, נייקי גם הרחיבה את קו המוצרים שלה לכלול מגוון בגדים וציוד לילדים.

הנעליים של Nike לילדים מעוצבות באותה איכות כמו המוצרים האחרים שלהן, כולל ה-Nike swoosh הייחודי בצד. הם זמינים במספר סגנונות וצבעים שונים, כך שניתן ללבוש אותם עם כל בגד.

נעלי נייקי לילדים עשויות מחומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך כל סוגי הבלאי. יש להם סוליות גומי עמידות המספקות אחיזה, מה שחשוב בריצה או ספורט על משטחים קשים כמו בטון או אספלט.