נערך טקס חילופי שרים, הרב עמיחי אליהו נכנס לתפקידו כשר למורשת

בטקס החילופים

השר למורשת הרב עמיחי אליהו בטקס חילופי השרים: "מדינת ישראל זקוקה לשלוש רגלים על מנת לעמוד איתן: הרגל הביטחונית, הכלכלית ולא פחות מכך- הרגל השלישית – היא רגל המשמעות ואותה אקדם"

הבוקר התקיים טקס חילופי שרים במשרד למורשת, השר היוצא חה"כ זאב אלקין נפרד מהמשרד ובמקומו נכנס השר למורשת החדש הרב עמיחי אליהו.

בטקס חגיגי בגבעת התחמושת נפרדו במשרד ירושלים ומורשת מהשר היוצא זאב אלקין. הארוע התקיים במעמד השר לבטחון לאומי חה"כ איתמר בן גביר, השר לנגב וגליל חה"כ יצחק וסרלאוף סגן השר חה"כ אלמוג כהן, יונתן פולארד.

מנכ"ל המשרד נתנאל איזק הודה לשר על עבודתו במשרד, והעניק לו זר פרחים ושי.

בטקס החילופים

השר הנכנס הרב עמיחי אליהו הודה לשר אלקין על החפיפה המסודרת והעברת המושכות בצורה אחראית ובשיתוף פעןלה ואמר: "מדינת ישראל זקוקה לשלוש רגלים על מנת לעמוד איתן: הרגל הביטחונית, הכלכלית ולא פחות מכך- הרגל השלישית – היא רגל המשמעות.

- פרסומת -

עוד הוסיף אליהו: "משרד המורשת אליו אני נכנס בחרדת קודש, יהיה המשרד שיחזק את חוסנה של הרגל הזו. אנחנו נעסוק בביצור החוסן הלאומי וזאת על ידי הצעה למפגש עם המורשת שלנו. נשמור על אתרי המורשת השונים ונציע תכניות להעמקת הזהות היהודית, במגוון דרכים מלהיבות על מנת שאזרחי ישראל יחושו שהעבר שלהם אינו משא כבד שהם רוצים לפרוק מעליהם, אלא נשמה גדולה שהם חלק ממנה.

הרב עמיחי אליהו עם יהונתן פולארד

בסיום דבריו אמר אליהו: "אין לנו עניין לנהל לאף אדם פרטי את חייו. אבל אנחנו כן נציע לכל יהודי וגם מי שאינו יהודי, להיפגש עם העם האדיר הזה ששינה את מהלכה של ההיסטוריה העולמית".