"מי תהיה הנפגעת הבאה?" לקראת שחרור עזרא שיינברג והמעבר לקצרין- עשרות הפגינו מול כלא מעשיהו

ההפגנה אמש
לקראת שחרורו של עזרא שיינברג היום (א') מכלא מעשיהו בתום ריצוי תקופת מאסרו הפגינו הערב עשרות נשים וגברים מול כלא מעשיהו. שיינברג, שכונה "הרב מהצפון" ועמד בראש קהילת האר"י בצפת הורשע בביצוע עבירות מין כלפי 8 שנים ומשתחרר כעת בתום מאסר של שבע שנים וחצי. שיינברג מתעתד להתגורר כעת עם משפחתו בעיר קצרין שברמת הגולן.

מובילת המחאה היא מיכל הכהן, מנפגעות עזרא שיינברג, שהתייצבה הערב יחד עם עשרות נשים במחאה כנגד המעבר של שיינברג לעיר קצרין: "קהילת קצרין צפויה לקבל לתוכה מחר עבריין מין שהצליח לתעתע בנשים ולפגוע בהן תוך שימוש במניפולציות וכריזמה מיוחדת.

ההפגנה אמש

שיינברג מעולם לא הביע חרטה אמיתית על מעשיו וייתכן בהחלט שראה אותו מקים קהילה חדשה בעיר ומסכן באופן ממשי נשים נוספות שעשויות ליפול ברשתו. כולנו חייבים וחייבות למחות כנגד המעבר של שיינברג ולהצביע על הסכנה מהאיש הזה- על מנת למנוע את הפגיעה הבאה. מדינת ישראל חייבת לקחת אחריות ולמנוע חזרה של עבריין מין מסוכן לקהילה שעשוי לחזור לסורו- כפי שידוע על רוב רובם של עברייני המין שחוזרים בסופו של דבר לפגוע שוב."

המחאה הערב היא חלק ממחאה מתרחבת כנגד המעבר של שיינברג לקצרין- ומחר (ראשון) בשעה 20:00 תתקיים בעיר קצרין הפגנה גדולה שמוביל ועד הפעולה למען קצרין מול ביתו של שיינברג שצפוי להצטרף כעת לקהילה בעיר.