נפתחה רשת יוגורטריות חדשה וכשרה – לבן

(צילום: בן יצחקי)

רשת יוגורטריות חדשה בשם "לבן" (LAVAN), הצטרפה לשוק היוגורטריות ופתחה את סניפה הראשון. הרשת החדשה מבטיחה ללקוחות יוגורט המופק במפעל- מיוגורט אמיתי. הרשת מספקת גם יוגורט ללא סוכר, שטעמו טעים ומתוק. בנוסף, התוספות השונות במקפא היוגורט ניתנות ללקוחות ללא הגבלה.

חיים נחתומי 18/12/2008

לבן" היא רשת חנויות לממכר יוגורט, המציעה מגוון מוצרי יוגורט על-בסיס יוגורט עיזים ויוגורט בקר. בין מוצריה: מקפא יוגורט טבעי, מקפא יוגורט טבעי ללא סוכר, מקפא יוגורט בטעמים שונים המשתנים מפעם לפעם, מוזלי מפירות טריים וגרנולה משובחת, שייק יוגורט ומרק יוגורט קר ועשיר. היוגורט של "לבן", המיוצר בייעוץ עם מומחי מזון ודיאטן צמוד, עשוי מיוגורט אמיתי. היוגורט עובר במפעל פסטור, חימום וקירור- לאורך כ- 6 שעות ואז הופך למוצר הנמכר ברשת. מגוון היוגורטים הנם דלי-שומן, פחות מ-2% אחוזי שומן, ועשירים בוויטמינים וסיבים תזונתיים.

היוגורט של "לבן" מגיע בשלושה גדלים: קטן (150 גרם), בינוני (200 גרם), גדול (250 גרם). את היוגורט ניתן גם לאסוף הביתה במארזים של חצי קילו או קילו. התוספות השונות על מקפא היוגורט (יבשים בריאים, מתוקים בשביל החטאים ופירות טריים) ניתנות ללקוחות "לבן" – ללא הגבלה. המחירים נעים בין 14 שקל ל-27 שקל בלבד (למנה גדולה עם כל התוספות). בנוסף, ל"לבן" יש תעודת כשרות. מקימי הרשת דוגלים בשמירה על איכות הסביבה ומשתמשים בכלים מתכלים ידידותיים לסביבה, העשויים מקנה סוכר.

- פרסומת -

אמיר פאר, מיקי פרץ (אספרסו בר רוטשילד) והאחים יוסי ועובד חממה (אספרסו בר רוטשילד והרצלייה ואימפריית הפיצוחים "קליית יוסי") בעלי הרשת החדשה, עתידים לפתוח עד דצמבר 2009 עוד 21 סניפים של "לבן" ברחבי הארץ, ואף בצרפת, גרמניה וטורקיה.