נשיא המדינה ורעייתו הגיעו לחזק ולתמוך בעובדי הביטוח הלאומי

נשיא המדינה ורעיתו בביקור בביטוח לאומי
קרדיט: דובורת ביטוח לאומי

נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל הגיעו אמש (חמישי) לביקור בביטוח הלאומי ופגשו את שר העבודה, יואב בן צור, הנהלת הביטוח הלאומי ועובדי אגף איבה ושיקום וניהלו שיחה בנוגע למענים הניתנים לציבור במסגרת פעילות הארגון.

הנשיא ורעייתו פגשו את העובדים, חיזקו את ידיהם וניהלו שיח פתוח על ההשלכות, הסיפורים והמענים שיימשכו מעתה ולאורך כל החיים עבור נפגעי האסון.

במהלך הביקור הוצגו לנשיא נתונים על כמות הפצועים שהולכת וגדלה מיום ליום, בעיקר בהיבט הנפשי, וכן על הסיוע והמעטפת הכלכלית והנפשית שניתנים למשפחות השכולות ובמקביל לשינויי החקיקה, ההטבות והעזרה למשפחות הנעדרים והחטופים.

רעייתו של נשיא המדינה סיפרה על הביקורים שערכו בבתי המלון והפגישה עם הפצועים והמשפחות, וכן על הפרגון שמקבל הביטוח הלאומי על כך שהוא יוצר קשר אישי איתם. רעיית הנשיא ציינה את החשיבות של ליווי פרטני, בחיבוק, והחשש ממעגלי האיבה הרחבים בעקבות האסון שיהיו זקוקים למענה וטיפול. בנוסף, הדגישה את הצורך גם בשמירה על עובדי השיקום והאיבה במוסד, שמעבר לעובדה שרבים מהם גרים בערים ויישובים שנמצאים תחת איום הרקטות, הם מתמודדים במקביל עם הסיפורים, הליווי האישי והמענים לנפגעי המלחמה.

- פרסומת -