נתניהו בביקור החיילים הפצועים: "אנחנו מכים בטרור בעוצמה ובנחישות"

ראש הממשלה נתניהו בביקור הפצועים מהמבצע בג'נין: "אנחנו מכים בטרור בעוצמה ובנחישות. בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו ועצרנו מספר שיא של מחבלים. כך היה גם בפעולה באזור ג'נין"

צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אחר הצהריים את הפצועים מהמבצע הבוקר בג'נין, בבית החולים רמב"ם בחיפה. תחילה ביקר רה"מ את לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש: רס"מ ת', רס"ב א' וסמ"ר ב', ובהמשך את רס"ל י', לוחם יחידת עוקץ, ואת סמל אבייה טרונך, לוחם בסיירת צנחנים.

ראש הממשלה שמע ממנכ"ל בית החולים פרופ' מיקי הלברטל וממנהל מחלקת הטראומה ד"ר האני בחוס על מצב הפצועים ועל הטיפול הרפואי שקיבלו.

בנוסף, שוחח רה"מ נתניהו עם לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש, שביקרו את חבריהם בביה"ח ושמע מהם על השתלשלות האירועים הבוקר בג'נין.

צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בהצהרה לתקשורת בתום הביקור: "אנחנו מכים בטרור בעוצמה ובנחישות. בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו ועצרנו מספר שיא של מחבלים. כך היה גם בפעולה באזור ג'נין. כוחותינו חיסלו כמה מחבלים ועצרו אחרים, נתקלו במערב אש ופעלו בצורה יוצאת מן הכלל.

- פרסומת -

ביקרתי עכשיו את הפצועים, אנשים מרשימים ביותר. צריך לציין שהם באים מכל חלקי החברה הישראלית וצריך לראות את זה, לוחם דרוזי, לוחם ממוצא אתיופי ולוחם שעלה לפני עשרות שנים מאוקראינה לצד לוחמים אחרים. פשוט מרגש לראות אותם מושיטים יד אחד לשני, כתף אל כתף, וכיצד הם פעלו בשטח כדי לחלץ את חבריהם.

זו הנחישות, זו העוצמה וזו המחויבות שלנו להילחם בטרור באשר הוא. אנחנו נמשיך לעשות את זה, וכשאתם פוגשים את הלוחמים האלה אתם מבינים שלעם ישראל ולמדינת ישראל יש במה להתברך.

אני רוצה להודות גם לרופאים, לצוות הרפואי, לאחיות והמנתחים על הטיפול היוצא מן הכלל שאתם נותנים ללוחמים שלנו. זו חלק מהעוצמה של החברה בישראל".