הר ברכה: סיום מסכת מרגש לע"נ האחים שנרצחו

קרדיט תמונה:הרב יזהר אשור

כפר הסטודנטים שילובים של תנועת הבוגרים בני עקיבא הר ברכה ערך סיום מסכת מיוחד לעילוי נשמת הלל ויגל יניב הי"ד. "כמי שמתנדבים לפרויקטים בהובלתם של משפחת יניב, בחרנו לקיים את הערב בצורה מיוחדת"

אמש נערך בכפר הסטודנטים שילובים של תנועת הבוגרים בני עקיבא בהר ברכה ערב כפר מיוחד. בתוכנית המקורית תכננו חברי הכפר לקיים התוועדות לקראת חג הפורים, יחד עם הרבנים, כלי נגינה וסעודה. בעקבות הזמנים הקשים והפיגוע הקשה בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, תושבי הר ברכה, החליטו חברי הכפר לסיים יחדיו את מסכת מגילה לעילוי נשמתם. מיד לאחר סיום המסכת הגיעו חברי הכפר לבית משפחת יניב ושיתפו אותם ביוזמה המרגשת.

מנהל כפר הסטודנטים עמיחי גולדרייך: "בעקבות הפיגוע הנורא החלטנו שלא להמשיך בתוכנית הרגילה, וניסינו לחשוב מה עושים בערב כזה, כשחצי קילומטר מאיתנו משפחת יניב האהובה יושבת שבעה. נכין משלוחים לחיילים? ב"ה עם ישראל בהמוניו כבר פינק, לא בטוח שהם יכולים עוד לראות אוכל. נכין שלטים לחיזוק? נדמה שאין מקום כבר שנשאר לתלות. בחרנו לחזור למקור הכוחות שלנו, התורה. התכנסנו כל הכפר, למדנו וסיימנו את מסכת מגילה ביחד לעילוי נשמותיהם של הקדושים הלל ויגל הי"ד וצעדנו יחד למשפחת יניב, לשתף אותה בסיום המסכת המרגש".

קרדיט תמונה:הרב יזהר אשור

בביתם של משפחת יניב נסע דברים חבר הכפר אלקנה שלזינגר שדיבר בשם חברי הכפר: "משפחת יניב היקרה. התכנסנו הערב לערב כפר. כמי שנוסעים בכבישים האלה כל יום. כמי שהגיעו לכאן מכל רחבי הארץ וזוכים להמשיך את התיישבות כאן בלב השומרון. כמי שזכו להיות קרובים אליכם, מי שמתנדב לפרויקטים בהובלתכם ומי כשכן. בחרנו לקיים את הערב בצורה מיוחדת. ללמוד יחד את מסכת מגילה ולסיים אותה לעילוי נשמת בניכם הקדושים. בימים קשים אלה אנחנו מקבלים על עצמנו להמשיך ולחזור על הדברים החשובים להם חינכתם את בניכם ולהם אנו שואפים כולנו.

הדרן עלך מסכת מגילה והדרך עלן. הדרן עלך לימוד תורה שמאירה את החיים ומתווה לנו את החזון. הדרן עלך נסיעות לאוניברסיטה ביום ובלילה בכבישי השומרון. הדרן עלך התיישבות בגב ההר. הדרן עלך פתיחת גמ"חים, דאגה לחיילים, חינוך הנוער ותרומה לחקלאות השומרון. לא ניתנשי מינך ארץ ישראל, ולא תתנשי מינן. מחבקים ומחזקים את ידיכם".

- פרסומת -

ראש תכנית שילובים בהר ברכה, הרב יזהר אשור: "טרור מטרתו לזרוע פחד להחליש לבלבל את החשיבה ולבטל את הערכים החשובים עליהם אנחנו מתקיימים ולהביא שבר גדול יותר על כולם.  גאולה רואה בכל הצלחה וגם בכל משבר ומכה  גדולה וכואבת  ככל שתהיה הזדמנות להביא עוד ברכה עוד שמחה ועוד חיים לעולם" ולשם אנחנו מכוונים את הכוחות שלנו".