עו"ד מיסים – כל המידע

 כולנו רוצים להיות אזרחים נאמנים ושומרי חוק, בייחוד כאשר הדבר נוגע לתשלומי מיסים. בין אם אנחנו עובדים כשכירים ובין אם כעצמאיים, אנו רוצים להאמין שאנו משלמים את המיסים שלנו בזמן. אבל לא אחת קורה שחוסר הבנה בינינו לבין רשויות המס גורמות לקנסות ואף לעונשים חמורים יותר. מסיבה זו כדאי להיעזר באיש מקצוע כמו עו"ד מיסים על מנת לפתור את כל העניינים המשפטיים.

צילום: FREEPIK

מיהו עורך דין מיסים?

עו"ד מיסים הוא עורך דין מיוחד אשר מייצג אנשים בנושאים של עבירות מס הכנסה, מע"מ ועוד. עורך דין זה עבר הכשרה מיוחדת על מנת לעבוד בתחומו, והוא מלווה את לקוחותיו, או לחלופין, מגיש כתבי אישום במידת הצורך. תחומי העיסוק של עו"ד מיסים הם רבים ומגוונים: ייצוג הלבנת הון, עבירות צווארון לבן, מס שבח, מס רכישה, עבירות הקשורות לניירות ערך ועוד.

איך בוחרים עורך דין מיסים טוב?

לא אחת צורך בעזרתו של עורך דין מס הכנסה טוב ומקצועי כדי לצאת מהתסבוכת. לפעמים קיבלתם קנס בגובה רב על לא עוול בכפכם, וישנם מצבים שבהם נפלתם קורבן לעבירות מס. כך או כך, אלה כמה דברים שאתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם בוחרים עו"ד מיסים:

  1. כמה שנות ניסיון יש לעורך הדין בתחום?
- פרסומת -

הניסיון של עורך דין מס הכנסה בתחום של עבירות המס הוא המפתח להצלחה שלכם. ככל שמדובר בעורך דין בעל ניסיון רב יותר, כן הסיכוי שלכם להשיג תוצאות הוא גבוה יותר.

  1. האם יש לו המלצות?

אם רוצים ללכת על בטוח, כדאי לפנות לעורך דין שיש לו המלצות חמות. אם אתם יכולים להשיג המלצות מקרובי משפחה, חברים ואנשים שאתם מכירים, מה טוב. אבל גם אם לא, חשוב לאסוף כמה שיותר המלצות מהרשת. אם רובן חיוביות, סימן שאפשר לפנות לעזרתו של עורך הדין.

  1. האם הוא מתמחה בעיקר בכל הקשור למיסים?

לעורכי דין תחומים רבים שבהם הם יכולים להתמחות. ישנם עורכי דין אשר משלבים את ההתמחות שלהם בתחום מיסים עם התמחויות אחרות כמו גירושין וענייני משפחה או תאונות דרכים. כדאי בהחלט לפנות לעורך דין המתמחה בעיקר במיסים על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר.

רוצים לדעת עוד? קבעו פגישה אישית

לאחר שבדקתם את כל הדברים המשמעותיים לגבי עורך דין מס הכנסה, אחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות הוא לקבוע פגישה ראשונית עם עורך הדין. בפגישה כזו תוכלו לעמוד על הדברים בצורה טובה יותר, לברר מה יהיו הצעדים הבאים, לתאם ציפיות ועוד.