עורך דין מיומן – יסדיר את החובות שלכם

תמונה: שאטרסטוק

הוצאה לפועל – אחרי שנות עבודה רבות, שבהן השקעתם את הלב ואת הנשמה במקצוע ובעסק שלכם, אתם מגלים שלמרות המאמצים הרבים, הקושי הכלכלי גדול עליכם, בין אם בגלל בעיות בפירעון התשלומים בבנק ובין אם בגלל בעיות כלכליות ואתגרים שקשורים לבית העסק שלכם. צריך לעצור לרגע אחד ולהבין האם אתם באמת מסוגלים להמשיך במצב כמו שהוא. בנקודה זו, חשוב לפנות לעזרתו של עורך דין חדלות פירעון מיומן ומנוסה, שמכיר את החוק בתחום ויודע איך להעניק לכם את הביטחון המלא בתהליך.

איך לבחור עורך דין חדלות פירעון בצורה אחראית ורצינית?

חדלות פרעון  – כדי להתחיל את התהליך להבראה כלכלית, אתם חייבים לבחור עורך דין שילווה אתכם. ברמה המקצועית צריך לתת את הדעת על שלושה אלמנטים חשובים של תהליך הבחירה של עורך דין חדלות פירעון:

  1. ההכשרה המקצועית – עורך דין הוא אדם הרשום בפנקס עורכי הדין ומוכר על ידי לשכת עורכי הדין בישראל. אדם שמציג את עצמו כעורך דין ללא ההסמכה הנדרשת, עובר על החוק ופועל בצורה לא כשרה והוא יכול לפגוע בכם בעצם ניהול ההליך שאינו תקין.
  2. הניסיון – ידע וניסיון בתחום הוא חלק מאוד חשוב ביכולת של עורך הדין לנהל את האינטראקציות בין הגורמים השונים המעורבים בתהליך המשפטי.
  3. הדיסקרטיות – אמנם זו היא בקשה שמתחייבת מתוך כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין. אבל הדיסקרטיות היא גם עניין של יצירת אמון אישי ובנייה של מערכת יחסים שמאפשרת ללקוח להרגיש בנוח מול עורך הדין שלו.

שאלו את כל השאלות – והבינו מה הוא המצב שלכם

פשיטת רגל – – למרות כל המונחים המשפטיים, ולמרות כל האתגרים הלא פשוטים שמולם אתם עומדים, עדיין אפשר לקבל תמונת מצב ברורה לגבי המצב שלכם. אתם יכולים לקבל את המידע הדרוש לכם, על בסיס הנתונים המיוחדים והכי רלוונטיים לצרכים שלכם. עורך הדין יפרש את המצב ויעזור לכם לקחת את ההחלטות הנכונות, שיובילו אתכם לחיים חדשים ללא חובות.

מאמר בחסות אתר חדשות bignews

- פרסומת -