עמידרור: אני לא מתכוון להיכנס לפוליטיקה

עמידרור. לא מיני ולא מקצתי (צילום: טל בדרק)

בניגוד לגל השמועות על הצטרפותו של האלוף במיל' יעקב עמידרור לפוליטיקה, שולל זאת עמידרור לחלוטין ואומר כי הוא לא מתכוון להיכנס לפוליטיקה.

עמיעד טאוב 13/03/2007

יעקב עמידרור השתתף ביום א' האחרון בכנס שארגן ח"כ אליהו גבאי (מפד"ל) מה שבנוסף לחברותו בוועדה לשינוי שיטת הממשל של המפלגה ולמיקום הגבוה אליו הגיע בסקר שערך האתר מפד"לי הוביל לגל של ספקולציות לפיהן עומד עמידרור להצטרף למפד"ל.

את השמועות רק חיזקה כתבה שפורסמה השבוע ידידיה הכהן כתב ערוץ 7 על פיה עמידרור אף שוקל להתמודד לראשות המפלגה כנגד יו"ר המפלגה המכהן ח"כ אורלב.

- פרסומת -

בשיחה שערכתי עימו היום, אומר עמידרור כי הוא מאוכזב מהרמה העיתונאית של הכתבה ומכך שלא טרחו לברר עימו האם נכון הדבר וכי אין בידיעה "לא מיני ולא מקצתי"כדבריו.

עוד הוסיף עמידרור כי לא פנו אליו בנושא ההתמודדות לכנסת וכי גם הוא לא פנה לאף אחד בנושא. "כרגע, אני לא מתכונן להיכנס לפוליטיקה", אומר עמידרור "מה שאמרתי בכנס זה שבשלב זה אני לא הולך לפוליטיקה כולל לא במסגרת המפד"ל".

לגבי השאלה האם השתתפותו בוועדה לשינוי שיטת הממשל מטעם המפד"ל מעידה על זיקה למפלגה אומר עמידרור כי אין כל קשר, "השתתפתי גם בוועדה לבדיקת תפיסת הביטחון של שאול מופז ואני לא חבר קדימה וגם בוועדה של ביבי בנושא אסטרטגיה ואני לא חבר ליכוד כך גם חברותי בוועדה לשינוי שיטת הממשל מטעם המפד"ל אינה מעידה על הצטרפותי למפלגה יש לעשות הפרדה בין עזרה מקצועית שאני מוכן להושיט לאנשים שאני מעריך באופן אישי כמו ח"כ אורלב ובנימין נתניהו לבין זיקה פוליטית".