עשרה מי יודע? רק שינפלד יודעים!

תמונה: דוד מנדלסון

הקורונה תכף מאחורינו, פסח כמעט בפתח ושוב נשאלת הקושיה: עם מי נטוס לחופשה כשרה בחו"ל בפסח? הבאנו לפניכם לא אחת, לא ארבע, אלא עשר סיבות למה דווקא שינפלד תיירות הם הבחירה הבטוחה והנכונה לנופש פסח כשר בחו"ל.

אחד אני יודע! אמינות וניסיון

המוניטין של שינפלד תיירות בענף התיירות הכשרה הולך לפניהם כבר מעל 30 שנה וכולל עשרות יעדים נחשבים בחו"ל, מאות חופשות מוצלחות ואלפי לקוחות חוזרים. כולם מזהים את השם שינפלד תיירות בתור סמל לרמה, איכות ויוקרה. לראיה הם קיבלו השנה פעם נוספת את חותם האמינות של דן אנד ברדסטיט, אותו מעניקים לכ-3% מכלל החברות במשק, כאישור ליציבות ואמינות החברה

שניים אני יודע! השקט הנפשי    

- פרסומת -

במהלך תקופת הקורונה גילינו את הביטוח של שינפלד כשהם היו מהראשונים ומהבודדים להחזיר כסף לנוסעים בעקבות ביטול טיסות. בעוד חברות אחרות סגרו שעריהן ואחרות נתנו ללקוחותיהם זיכויים חלקיים לחופשות הבאות, בשינפלד קיבלו את מלוא האחריות והשיבו כסף ללקוחות בלי שאלות ובלי קונצים. בפסח הקרוב מי שטס עם שינפלד יכול להיות רגוע ושקט: במקרה של ביטול חופשה עקב סיבות קורונה תקבלו החזר כספי תוך 14 יום.

שלושה אני יודע! מלונות הפאר

האורחים של שינפלד תיירות ישנים במלונות פאר ברמה 5 כוכבים וזוכים לחופשה איכותית בסטנדרט גבוה. בין בתי המלון שלהם תמצאו את הילטון דיסלדורף, הילטון סופיה, הילטון דרזדן, הילטון קפריסין, הילטון הואה-הין בתאילנד, הילטון דאבל טריי ברטיסלבה, הילטון פודגוריצה, שרתון גולף רומא ועוד. בפסח 2022 טסים עם שינפלד גם לשרתון רודוס – ריזורט גדול ומפואר ביוון, וגם למלון קונרד דובאי – מותג הדגל היוקרתי של רשת הילטון בפריים לוקיישן בעיר דובאי.

ארבעה אני יודע! מחדשים ומתחדשים

בשינפלד תיירות תמצאו אחוז גבוה ביותר של לקוחות חוזרים ולכן בכל שנה הם דואגים לחדש ולהתחדש למענם ולהפתיעם לטובה. למשל בכל שנה שינפלד מוצאים את היעדים הכי מבוקשים לפני כולם, בוחרים בבתי מלון יוקרתיים, מביאים את האומנים החמים ואת ההופעות הנחשבות, ממציאים  תפריטים קולינריים ברמה של מסעדות שף, בקיצור, שינפלד קובעים בכל שנה את הסטנדרט של השוק ומייצרים טרנדים חמים שאחריהם הולכות יתר החברות.

חמישה אני יודע! אוכל גורמה כשר

מאז ומתמיד שינפלד תיירות שמו דגש גדול על אוכל, ועומדים בהצלחה בשלושת הפרמטרים החשובים: איכות, כמות וכשרות. הם מטיסים מוצרי מזון טריים מכל רחבי העולם בהובלה בקירור, בין היתר בשרים, דגים, גבינות, פירות וירקות, לצד יינות מובחרים. לבית המלון מגיעים צוות המשגיחים לפני החג ועורכים ניקוי וצחצוח יסודי במטבחים ובחדרי האוכל ומכשירים את כל המלון לפסח.

בתפריט החג המגוון והעשיר מורגש מגע הקסם של השפים זוכי הפרסים של שינפלד, כל מנה היא ממש חגיגה לחושים, ומי שרוצה להתפנק במשהו טעים בין הארוחות מוזמן להיכנס לטרקלין האירי שפתוח חופשי במהלך שעות היום. כל המזון בפסח כשר למהדרין לא שרויה וללא קטניות.

שישה אני יודע! הכוכבים הגדולים
נופש כשר
עם שינפלד זה שם נרדף לחגיגה תרבותית ואמנותית, בזכות שדרת הכוכבים שלהם. בפסח הקרוב הם מביאים לשתי החופשות רשימה ארוכה של זמרים, בדרנים, חזנים, ועוד המון כוכבים: בקונרד דובאי יופיע מלך המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד MBD כאשר לצידו יופיעו יוסי שוורץ, יונתן שינפלד וישי לפידות. לפידות יגיע להופיע בפסח גם בחופשה בשרתון רודוס, ואליו  מצטרפים צמד הכוכבים דודו פישר וננסי ברנדס ובנוסף יופיע הזמר איציק וינגרטן.

עם השנים שינפלד צברו רפרטואר מפואר של אמנים שהופיעו אצלם, שמות מוכרים כמו עמירן דביר, שוואקי, ישראל רנד, צמד רעים, גרשון פרישטט, חזקי סופר, ישראל פרנס ועוד.

שבעה אני יודע! תוכנית מלאה פעילויות

לאורחי שינפלד מחכה בפסח תוכנית פעילויות מגוונת ועשירה ובעיקר מהנה שמותאמת לתחומי עניין וגילאים שונים. יתארחו בחופשות מרצים מובילים ביניהם עמית סגל הפרשן הפוליטי מפאנל חדשות 12 בהרצאה אקטואלית מרתקת, שלומי זייאנץ כתב בינלאומי שהתראיין ב-CNN ו-BBC, בן קלה אמן החושים המפורסם שיהפנט את הצופים, הרב דייויד לפין בהרצאה מלאה בתובנות מעניינות, ועוד מומחים שידברו על נושאים מאד מעניינים.

מה עם הילדים, אתם שואלים? בשבילם מכינות צוות המדריכות של שינפלד תוכנית צבעונית ומפתיעה הכוללת סדנאות יצירה ותחרויות נושאות פרסים, ובין היתר שירות בייביסיטר לקטנים כדי לפנות יותר זמן להורים.

שמונה אני יודע! ליל הסדר המלכותי
המסורת רבת השנים של פסח כשר בחו"ל וליל הסדר של משפחת שינפלד הולכים ומשתבחים עם הזמן. את החג יקבלו האורחים בתפילה חגיגית בליווי חזן בבית הכנסת, ואז בסיומה ניגשים בהתרגשות לחדרי האוכל המעוצבים לכבוד החג ברוב פאר והדר עם מפות לבנות, סידורי פרחים ובקבוקי יין משובחים.

כבכל שנה ינהלו את הסדרים המרכזיים עורכי סדר מכובדים בליווי זמרים אורחים, עם סימני ומנהגי החג המקובלים. בליל הסדר כמובן שתהיה בעז"ה ארוחת מלכים מהאגדות עם שפע המטעמים הנהדרים שמכינים השפים והקונדיטורים זוכי הפרסים מבית שינפלד. במהלך הסדר יקראו את ההגדה, יחלקו מתנות אפיקומן לילדים, וישירו בצוותא עד השעות הקטנות.

תשעה אני יודע! טיולים לאתרים

כולנו חולמים על חופשה שתאפשר לנו לגלות ולבקר במקומות חדשים ומופלאים כמותם יש רק בחו"ל. צוות המדריכים המקצועיים של שינפלד תכננו לפסח חוויית טיול מושלמת בשני היעדים:
בדובאי ניתן יהיה לטייל להמון אתרים שעל חלקם בוודאי שמעתם – מגדל בורג' חליפה הגבוה בתבל, המסגרת המוזהבת של דובאי, אי הדקלים המלאכותי, גלגל הענק שנפתח לא מזמן, קניון דובאי ובו אתר גלישת סקי, הכפר הגלובלי עם כל האורות, ועוד פארקים, אטרקציות ופעילויות.

ברודוס אפשר לשלב חופשת בטן-גב עם חופים פתוחים ומי ים צלולים, לסייר בעיר העתיקה של רודוס, לטייל לעיר הלבנה לינדוס, האי סימי, עמק שבעת המעיינות, לנסוע בג'יפים 4X4 ולבלות במגוון ענפי ספורט ימי. לאתרי הטיול האורחים יכולים לטייל באופן עצמאי או לצאת לטיולים מאורגנים בליווי צוות מדריכים מיומן דובר עברית.

עשרה אני יודע! לא להיות במתח – המנהלים בשטח

בכדי שכל האופרציה המורכבת של חופשה כשרה בחו"ל תצליח לצאת לפועל בצורה מושלמת ובלי תקלות, מגיעים מנהלי שינפלד בעצמם לשטח ושוהים עם האורחים בבית המלון לאורך החופשה. אם מתעוררת למישהו בקשה מיוחדת, אם עולה צורך ספציפי, או כל עניין הדורש תשומת לב וטיפול מקצועי – מנהלי שינפלד נמצאים שם בשביל כולם.

לסיכום לא אחד אלא עשרה מי יודע, עשר סיבות מנצחות ומשכנעות מדוע כדאי לטוס בפסח עם הגדולים לעוד חופשה כשרה מושלמת לחג, והכי חשוב תחזרו בריאים ושלמים!