עשרות דוכנים, מאות תפקידים ו-7,386 מועמדות לשירות לאומי שהגיעו ליריד החשיפה השנתי של השירות הלאומי-אזרחי

קרדיט: אסי אפרתי
בתחילת השבוע התקיים יריד החשיפה השנתי של השירות הלאומי-אזרחי, פרי שיתוף פעולה בין רשות השירות הלאומי-אזרחי, החמ"ד ומשרד החינוך – האגף לשירות הלאומי.

כמדי שנה, אלפי שמיניסטיות פקדו עשרות רבות של דוכנים שונים, כאשר בכל אחד מהם הן נחשפו לאפשרויות השונות ולמקומות השונים בהן ניתן לעשות שירות לאומי-אזרחי משמעותי. השנה נחתם היריד עם הופעה של הזמרת יובל דיין, ונרשם גידול אדיר במספר הבנות שהציפו את היריד עד אפס מקום.

השנה, יריד החשיפה היה גדול יותר באופן משמעותי, ואף חולק ל-5 תחומים שונים: בריאות, רווחה, חינוך, ביטחון וממשלה, בין היתר מתוך הבנה שיש להנגיש את ההתמצאות ביריד. לאורך היריד ליווה את הבנות אתר ייעודי, שאפשר להן לסמן ולדרג העדפות בצורה מסודרת, מה שהקל אף הוא את ההתמצאות ביריד.

קרדיט: אסי אפרתי

במקביל לכך, החלה להיכנס לתוקפה באופן הדרגתי רפורמה חדשה בתחום המיונים, המייעלת את הליך המיון, ומאפשרת התאמה נכונה יותר בין בנות השירות למקום השירות הייעודי להן, כאשר לכל אורך התהליך עומד לרשותן אתר ייעודי המאפשר מעקב אחר תהליך המיון.

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי, מר ראובן פינסקי, סיכם את היריד בהצלחה גדולה, ובירך את הבנות: "השירות הלאומי-אזרחי מהווה את אחד מעמודי התווך של החברה הישראלית, ומעניק לה חוסן לאומי-חברתי. התרגשנו לקבל את פניהן של למעלה מ-7,000 צעירות המעוניינות לתרום בצורה המיטבית למדינתן. מרגש לראות את הרוח הגבוהה שמביאות איתן צעירות אלה למערך ההתנדבות בשירות הלאומי-אזרחי. הכנסנו שינויים משמעותיים ביריד השנה כחלק מרפורמת המיונים שתוטמע בשנים הקרובות".

קרדיט: אסי אפרתי
- פרסומת -

מ"מ ראש מנהל החמ"ד, הגב' שוש נגר, הוסיפה: "אני רוצה להודות לצוותי החינוך המלווים את תלמידותינו, לרשות השרות הלאומי-אזרחי בהובלתו של ראובן פינסקי, לדוד פלבר ולצוותו, למפקחת מנהל ח"ן וצוותה הגב' שושי שפיגל, לצוות מינהל החמ"ד, לסגניות אתי אורלב ומיכל דה האן, שנרתמו כולם באהבה להצלחתן של הבנות במסע לקראת שרות משמעותי".