כשהקונסולית הכללית בדובאי נפגשה עם ילדי "עזר מציון": "36 שגרירים חדשים למדינת ישראל באמירויות"

קרדיט: עזר מציון
לראשונה מאז משבר הקורונה מקיימת השבוע עמותת "עזר מציון" טיול מיוחד לילדים חולי סרטן אל מעבר לים. בעקבות הסכמי אברהם – הטיול המיוחד מתקיים בימים אלו לראשונה בדובאי שבמפרץ. לטיול יצאו 36 ילדים שמטופלים במחלקות האונקולוגיות בבתי החולים אשר מלווים ומסתייעים לאורך השנה מפעילות העמותה. במהלך השבוע הילדים נהנים ממגוון אטרקציות וחוויות מיוחדות שהוכנו עבורם במשך שבועות ארוכים.

בטיול לוקח חלק צוות רפואי בהובלת רופאה אונקולוגית שמלווה את המסע על מנת לשמור על בריאותם ועל מנת שיקבלו את הטיפולים המתאימים גם במהלך הטיול. במסע משתתף גם איש הלגו של עמותת "עזר מציון" רס"ן במיל' מאור כהן שהפך להיות חלק בלתי נפרד מחייהם של הילדים בחודשי הטיפול המורכבים.

קרדיט: עזר מציון

אמש זכו הילדים לביקור מיוחד מהקונסוליה הכללית בדובאי, כשהקונסולית הכללית לירון זסלנסקי וסגניתה דנה פילבר ששמעו על המשלחת והחליטו להגיע כדי להיפגש עם הילדים. זסלנסקי סיפרה להם על העבודה שלה בקונסוליה וחילקה לילדים סמלים של ישראל ודובאי והתרגשה מאוד להיפגש עם הילדים. "שמחנו על הזכות לפגוש את הילדים הנהדרים של עזר מציון ומאור איש הלגו, ולקחת חלק מהחוויה הנהדרת. גייסנו אותם לשורותינו ומינינו 36 שגרירים חדשים למדינת ישראל באמירויות", תיארה זסלנסקי.

קרדיט: עזר מציון

מנהלת המאגר הלאומי לתורמי מח עצם ומנהלת "בית אורנית" ד"ר ברכה זיסר: "למסע הזה יש חשיבות מיוחדת עבור הילדים – הם נמצאים יחד ופשוט מדברים וחווים חוויות מיוחדות עם ילדים שעוברים מסע חיים ואתגרים מורכבים בדומה להם. המסע הזה עם חברים חדשים מסייע להם ומחזק אותם לקראת המשך הטיפולים כשיחזרו לישראל."