פולי קפה- כל הציוד הדרוש להכנת קפה איכותי

צילום: pexels

הכנת קפה היא תהליך שדורש יותר מסתם פולי קפה. יש צורך בציוד קפה ספציפי להכנה נכונה של קפה. על מנת להכין את הקפה המושלם במאמר זה נציג לכם מספר אופציות לציוד שניתן להשיג בקלות על מנת ליצור את הקפה המשולם. הנה הסבר מהיר על מה שאתם צריכים.

מכונת קפה

יש צורך במכונות אספרסו להכנת תערובות אספרסו שזה רצונם של צורכי קפה רבים. המכונה מסייעת בהפיכת פולי קפה בודדים ובקלייה כהה לקפה מיוחד. בעוד מטחנת האספרסו טוחנת את הפולים הקלויים הכהים למרקם עדין, מכונת האספרסו מעניקה לכם את קפה האספרסו המושלם.

פרקולטור קפה

בכל בית קפה עם לקוחות סיטונאיים או המייצר קפה נמס חייב להיות פרקולטור קפה. ערכת בישול נחוצה עבור חליטה קרה והגשת קפה.

מתקן מים חמים

מתקן מים חמים שומר על המים שלכם חמים לתקופה ממושכת.

מקרר

- פרסומת -

מקררים יכולים לשרת פונקציות שונות, במיוחד כאשר אתם קונים חומרי קפה בכמויות גדולות. אתם יכולים לאחסן משקאות נוספים, חלב ואריזות מזון אחרות בצורה מתאימה.

מכונת קרח

מלבד מקרר, ייתכן שתצטרכו גם לרכוש מכונת קרח. ישנם כמה סוגי קפה ממוצא ספציפי שמומלץ להגיש אותו קר. יש אנשים שיעדיפו שהקפה שלהם יוגש גם קר. לכן להשיג מכונת קרח זה רעיון מצוין.

כד הקצפה

כד ההקצפה טוב לשימוש עם חלב על אספרסו תוך הכנת קפה מיוחד. נדרשת הכשרת בריסטה מיוחדת כדי להשתמש בכד מקציף. הבריסטה מלמדת איך להיות יצירתיים עם הציוד כדי ליצור עיצובים אומנותיים על קפה נטול קפאין ומשקאות קפה ערביקה.

כוסות מדידה לקפה, כפיות ועוד

מדידה היא חיונית בהכנת קפה. אתם חייבים להשתדל להשתמש בכמות הנכונה של קפה טרי, קפה קלוי או תערובות קפה. מאזניים טובים גם למדידת פולי קפה אספרסו, פולי קפה ערביקה, כיסוני סוכר, כיסוני שוקולד, פולי קפה מומלצים בתפזורת לצורך דיוק בטעם ושלמות.

ספלים, כוסות תה וכוסות אספרסו

יש צורך בגדלים שונים של כוסות וספלים בבית קפה. זה יהיה הכי טוב אם יש לכם כוסות אספרסו בגדלים שונים.