פותחים שנה עם מחזור חדש של אברכים מצטיינים

תלמיד ישיבה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: ללא קרדיט

עשרות אברכים מצטיינים פתחו את המחזור השני של קרן אחד לאחד עם תחילתו של חודש אלול. אחרי עבודה מאומצת של הוועדה קיבלו המצטיינים את ההודעה על המלגה שתלווה אותם בשנים הקרובות. הרב יצחק נריה, יו"ר קרן אחד לאחד: "אני נרגש עם פתיחתו של מחזור מצטיינים חדש. בעבורינו זהו סיפוק נפלא לראות משפחות אברכים המוסרות עצמן למען לימוד התורה ואנו רואים בכך ברכה גדולה"

המחזור החדש של קרן אחד לאחד יצא לדרך אחרי תקופה ארוכה שבה בחנה הוועדה הציבורית בראשותו של הרב יעקב אריאל את כלל האברכים אשר המליצו עליהם כאברכים מצטיינים.

במחזור הזה בניגוד למחזורים הקודמים הוועדה לא חילקה מלגות על פי ישיבות, אלא לפי רצינותם ואיכותם של האברכים.

עשרות האברכים שנבחרו לומדים בישיבות של הציונות הדתית מהצפון ועד הדרום, בישיבות שונות וללא קשר להשתייכות הזרם של הישיבה.

- פרסומת -

כל אברך מצטיין יקבל 3,000 ₪ בחודש במשך שלוש שנים בנוסף למלגה אותה הוא מקבל מהישיבה בה הוא לומד.

מטרת המלגה היא לבנות את גדולי הדור הבאים, מנהיגים רוחניים לעם ישראל, ומתוך תפיסה שכאשר העול הכלכלי נפתר, אין צורך לחפש עבודות השלמה מחוץ לבית המדרש.

בנוסף למלגות המצטיינים בקרן אחד לאחד עובדים בימים אלו על מערך הסיוע לאברכים לקראת החגים. בכל שנה הגיעו תרומות רבות אך השנה בגלל הקורונה נוצר קושי להשיג תרומות והביקוש לסיוע רק גדל, בתוך כך נפתחה בימים אלו ההרשמה לסיוע לחגים, ניתן להירשם באתר הקרן.

הרב יצחק נריה, יו"ר קרן אחד לאחד:
"אני נרגש עם פתיחתו של מחזור מצטיינים חדש. בעבורינו זהו סיפוק נפלא לראות משפחות אברכים המוסרות עצמן למען לימוד התורה ואנו רואים בכך ברכה גדולה. אני מקוה שבעתיד נוכל להגדיל את הסיוע לעוד ועוד אברכים".