הכירו את התקלות עליהן תוכלו להתגבר בכוחות עצמכם

צילום: freepik

אנשים רבים נאלצים להזמין שירותי טכנאי מזגנים במטרה להתמודד עם בעיות שונות שיש במזגן. פעמים רבות ניתן להתמודד עם הבעיה באופן עצמאי ללא כל צורך בסיוע מקצועי של טכנאי מזגנים. על מנת שתצליחו לחסוך לא מעט כסף עבור שירותים אלה, חשוב שתכירו את התקלות השכיחות ביותר עימן תוכלו להתמודד לגמרי בעצמכם. רק לאחר שתנסו להתמודד עם התקלות באופן עצמאי ללא כל הצלחה, תפנו לגורמים מקצועיים שיגיעו עם כל הידע והכלים הנדרשים במטרה לטפל בבעיה על הצד הטוב ביותר.

יכולות קירור ירודות – נקו את הפילטרים!

בין התקלות השכיחות ביותר, תוכלו למצוא מזגנים שאינם מצליחים לקרר את החלל בו הם נמצאים במהירות שהצליחו לקרר בעבר. רגע לפני שאתם נלחצים ובוחרים להזמין את השירותים המקצועיים שיעלו לכם לא מעט כסף, חשוב לדעת כי בימי עומס חום של חודשי הקיץ הקשים בישראל, ישנם לא מעט מזגנים שיתקשו לקרר את חלל פנים הדירה. הטמפרטורה מחוץ לדירה משפיעה באופן ישיר וניכר על תפקודו של המזגן שלכם וכן על מאמצו לקרר את החלל. בימים חמים במיוחד מזגנים רבים מתקשים לעמוד בדרישותיכם להגיע לטמפרטורה שבחרתם. אין כל סיבה להילחץ מכך, בימי עומס חום כבדים במיוחד הדבר הגיוני ואינו מעיד על שום תקלה שיש לתקן.

כך תמנעו חשבונות חשמל מנופחים

במידה ואתם מבחינים שהמזגן שלכם מתקשה לקרר את החלל גם בימים שאינם חמים במיוחד, ייתכן שהדבר נובע מחוסר תחזוקה וניקיון של פנים המזגן שלכם. אנשים רבים כלל לא מודעים לעובדה שעליהם לתחזק ולנקות את המזגן כל חצי שנה לכל היותר. תחזוקה זו נעשית באופן עצמאי לחלוטין ללא כל ידע מקצועי. כל שתידרשו לעשות זה להוציא את הפילטרים מהחלק הפנימי של המזגן ולנקותם היטב. פילטרים מלאים בליכלוכים ואבק מונעים מהמזגן שלכם לעבוד בצורה מיטבית ולהצליח לקרר את החלל כפי שהצליח בעבר. מעבר ליכולות הקירור הירודות, מזגן שאינו נוקה והפילטרים שלו מלוכלכים, מתאמץ מאוד בעת עבודתו מה שגורם לו לצרוך הרבה יותר אנרגיה.

התמודדות עם טפטופים וריחות לא נעימים מהמזגן

צריכת האנרגיה הגבוהה תבוא לידי ביטוי בחשבונות החשמל המנופחים שלכם וזוהי כמובן סיבה נוספת לכך שעליכם להקפיד על תחזוקה נכונה וניקיון המזגן כל חצי שנה לכל היותר. אז במידה ואתם מתמודדים עם יכולות קירור ירודות, טפטופים מהמזגן, חשבונות חשמל מנופחים או ריחות של אבק ועובש, חשוב לפתוח את מכסה הפלסטיק, לשלוף את הפילטרים ולנקותם היטב כמה שיותר מהר. לרוב, ניקיון זה ישפר באופן ניכר את ביצועי המזגן שלכם.

הבטיחו התקנה נכונה ומקצועית
- פרסומת -

בשונה מהתמודדות עם תקלות נפוצות שתוכלו לעשות לגמרי בעצמכם, שירותי התקנת מזגן מחייבים בחירה נכונה של בעל מקצוע מוסמך ומיומן. שירותי התקנת מזגנים מיכאל ובוריס יבטיחו לכם את השירות הטוב ביותר תוך התייחסות לכל כללי ההתקנה גם בחדרים הבעייתיים ביותר.

2 הערות

  1. עדיף לדעתי להזמין איש מקצוע שיודע מה הוא עושה גם בשביל תקלות מזגנים פשוטות. הרבה פעמים קשה לדעת מה מקור הבעיה / רעש ויש מצב לגרום סתם יותר נזק לבד, רק טכנאי.

  2. עדיף לדעתי להזמין איש מקצוע שיודע מה הוא עושה גם בשביל תקלות מזגנים פשוטות. הרבה פעמים קשה לדעת מה מקור הבעיה / רעש ויש מצב לגרום סתם יותר נזק לבד, רק טכנאי.

Comments are closed.