פלאפון חושפת: זה הדגם המבוקש ביותר בסדרת גלקסי S24

פלאפון חושפת את רשימת הדגמים המבוקשים של סדרת מכשירי גלקסי S24 ומכשיר אחד מוביל בראש עם מעל ל-40% מסך הרכישות.

גלקסי S24
גלקסי S24. צילום: יח"צ

ימים ספורים לאחר תחילת המכירה הרשמית של גלקסי S24 בישראל, פלאפון חושפת היום (רביעי) את רשימת הדגמים המבוקשים ביותר כפי שנמכרו עד כה מתחילת המכירה המוקדמת לפני כשלושה שבועות. במקום הראשון נמצא דגם ה-Ultra 256GB עם מעל ל-40% מסך הרכישות של דגמי ה-S24 כאשר 80% מרוכשי דגם זה הזמינו אותו בצבעים שחור או אפור. במקום השני נמצא דגם ה-Ultra 512GB עם מעל ל 20% מסך המכירות וכמחצית מהרוכשים שבחרו לרכוש את הדגם בצבע אפור. במקום השלישי נמצא הדגם S24 256GB עם 10% מסך המכירות ועם 80% מהרוכשים שהזמינו אותנו בצבע שחור ו-20% בצבע אפור.

בפלאפון ציינו כי השקת מכשירי הגלקסי S24 מתאפיינת בביקוש גבוה לנפחים גבוהים היות ומבצע ההשקה היה הכפלת נפחי הזיכרון של המכשירים שנרכשו. במקביל עולה פלאפון בפרסומת חדשה בטלוויזיה בכיכובו של יהודה לוי פרזנטור החברה, בו מציעה פלאפון 5 שנות אחריות ברכישת מכשיר גלקסי S24 חדש וטרייד אין בגובה של עד 3,500 ₪ על המכשיר הישן.

"מיתוג המכשירים כמכשירי AI הראשונים בעולם הסלולר יצר רוח גבית להשקה". אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "לראשונה אנחנו מציעים טרייד אין בגובה של 3,500 שקלים בהחזרת מכשיר ישן. אנחנו רואים כי יותר ויותר לקוחות מבקשים להוזיל את קניית המכשיר החדש בהחזרת מכשיר ישן".