פעילות אתגרית למגזר הדתי

פעילות אתגרית למגזר הדתי

יום כיף הוא דרך מצוינת להשאיר את העובדים מעורבים ומאושרים. יום זה יכול לשמש הזדמנות לעובדים ללמוד יותר על תרבות החברה ולקבל הבנה טובה יותר כיצד הם משתלבים בה. ניתן לנצל את היום גם כדי ללמד את העובדים מיומנויות חדשות או להכיר להם מוצר חדש.

  לדוגמה, אם החברה מוכרת מזון, הם יכולים ללמד את העובדים איך לבשל או להגיש אוכל כחלק ממעין סימולציה כיפית, כדי שיוכלו ללמוד על ההיבטים השונים של העבודה שלהם. מחפשים רעיונות לתכנון של יום כיף לגיבוש עובדים שיהיה פשוט מעולה? המשיכו לקרוא!

ימי כיף – יכולים להיות מאוד מועילים

במהלך יום הכיף יהיה מומלץ לשלב פעילויות כמו משחקי כדור ותחרויות שמתאימות לכל העובדים על מנת לוודא שכולם יהיו מעורבים בדרך כלשהי. כך כלל העובדים יהיו עם חיוך על הפנים בסופו של אותו יום, כאשר הדבר יתרום לארגון שלכם גם בהיבט של התקשורת הפנים ארגונית בין עובד לעובד.

יום כיף להכשרת עובדים הוא דרך נפלאה לקרב ביניהם. כמו כן, זהו כלי יעיל שמסייע בהשגת יעדי החברה, הגברת מוטיבציית העובדים וטיפוח מעורבות בקרבם. כאשר משלבים את ימי הכיף יחד עם ימי הכשרה, תוכלו לדעת כי עובדי החברה שלכם יהיו הרבה יותר כשירים לבצע כל מה שיידרש מהם.

פעילות אתגרית למגזר הדתי

פעילות אתגרית למגזר הדתי – לא סתם עוד יום כיף

בכל אופן, דעו לכם כי ישנה האפשרות מצדכם להפוך את יום הכיף הבא לכזה שלא יהיה סתם עוד אחד, שגרתי. ההמלצה שלנו היא לשלב פעילות אתגרית מיוחדת. פעילות אתגרית היא משימה הדורשת מהאדם לממש את כישוריו האינטלקטואליים, הגופניים והפסיכולוגיים. זוהי פעילות הדורשת רמת ריכוז ומיקוד גבוהים. פעילויות מאתגרות הן אלו שדורשות יותר מסתם כוח פיזי. הן דורשות זריזות מחשבתית ויצירתיות כדי לפתור בעיות בצורה היעילה ביותר. הם גם דורשים את היכולת של האדם להתמודד עם לחץ ביעילות.

- פרסומת -

ישנן שלל פעילויות אתגריות שמתאימות לעובדים דתיים, בין היתר נוכל למנות מבוך בשדה חקלאי, משימות למציאת מטמון, חדר בריחה ואתגר משיכה בחבל. אפשרות נוספת היא ליצור פעילויות עם אספקטים דתיים, כמו שאלון על התלמוד, או לעשות הצגה על מאורעות מהתנ״ך, כאשר כל אחד מהעובדים יוכל לשחק דמות אחרת. ניתן להפוך את ההצגה הזו לפעילות מבדרת ומאתגרת בכך שהיא תהיה מעין מופע אלתורים בחלקה. כך יהיה ניתן להביא לידי ביטוי גם את הדימיון והיצירתיות של העובדים וגם לשים הכול בהקשר של סיפורי התנ״ך והתלמוד המופלאים שכולנו אוהבים!

נוסף על כל הפעילויות שהזכרנו, נרצה גם לציין בנפרד את אחת הפעילויות לעובדים מהפופולריות ביותר בישראל. מדובר על מתחם לייזר טאג. מעין משחק יריות בלייזר שילהיב את העובדים ויהפוך את יום הגיבוש לכיפי ברמה יוצאת מגדר הרגיל.