פרויקט מגורים בשרון – כל המידע

כאן תוכלו למצוא פרטי מידע מעניינים על פרויקט מגורים מעניין באזור השרון. הפרויקט עתיר בנכסים פרטיים צמודי קרקע, וממוקם בנקודה אסטרטגית באזור השרון אשר קרובה גם לשרון הפריפריאלי שבאזור אולגה וחדרה וגם קרובה לתל אביב ואזור המרכז. כך, חלקים גדולים בארץ בהם מתקיימות פעילויות מסחריות נגישים עבורכם במרחק של נסיעה קצרה באוטו, וגם נסיעה בתחבורה ציבורית אינה אמורה להימשך יותר מדי זמן.

חברת תיווך מקצועית תאתר עבורך נכס נדרש 

החברה תמצא עבורך נכס בהתאם לפרמטרים המבוקשים, החל ממחיר שתהיה מעוניין להשקיע בנכס, ועד לאיכויות שונות שיהיו בו: ממוקם בשכונה של גיל הזהב, ממוקם בשכונה של צעירים, מיועד לזוג, מיועד לאדם בודד, וכד'. החברה תאתר עבורך את הנכס המבוקש ותביא אותך במהרה לבית משלך הממוקם בסביבת מגורים איכותית ועוצמתית. כמו כן בתהליך הרכישה היעזרו בשירותיו של עו"ד נדל"ן במהלך חתימת המסמכים. 

הפרויקט בו תגור עשיר ביתרונות המצביעים על רמת חיים גבוהה 

תשתית כבישים נוחה וחדשה, עם גשרים ומחלפים המובילים לכל הכניסות לישובים, מערכת חינוך ברמה גבוהה מאד, קונסרבטוריונים, אולמות קונצרטים פעילים, וכד' – הם מנת חלקכם בפרויקט החדש. בנוסף, גם בתחום הלוגיסטי תיהנו מיתרון שדיירי מושבים שאינם באזור השרון לא נהנים ממנו: חנויות נוחות פתוחות 24 שעות הממוקמות במרחק נסיעה קצר מהישובים. 

האזור מספק את איכות החיים הגבוהה ביותר האפשרית לתושבים 

סביבת מגורים שקטה, חנייה נגישה, האווירה היא אווירת מגורים, ולא אווירה של תיעוש ומיכון כמו בערים הגדולות. היישובים נהנים מאמצעי נגישות לנכים ומוגבלים. הישובים עשירים בשטחים פתוחים ירוקים, פרדסים, שדות וגינות נוי מרהיבות ביופיין. 

הביקושים לבתי האזור במגמת עליה מתמדת: אם תרצו למכור תוכלו לעשות זאת בקלות 

- פרסומת -

זהו ללא ספק היתרון המרכזי שלכם כבעלי בתים. אם הייתם בוחרים לקנות נכס בתל אביב, והיה מדובר באזורי ההיצע של אבן גבירול מחד או שדרות רוטשילד מאידך, סביר שלא הייתם משתחררים מהנכס בקלות בשל מיקומו בבניין ישן וכמעט בלתי נגיש מבחינה תעבורתית. לעומת זאת, בשרון המחירים רק הולכים ועולים, לצד ביקושים שרק הולכים וגדלים. הדייר שישלם ויחליף אתכם בדירה יימצא תמיד. תוכלו להיעזר בעורך דין לקניית דירה לרכישת דירה באזור השרון.