פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט
קלפי טארוט

קריאת טארוט כוללת בדרך כלל קורא, שידוע גם כמגד עתידות, ואדם אחד או יותר המחפש עצות או הארה.

הקורא מניח את חפיסת הטארוט עם הפנים כלפי מטה על שולחן או משטח אחר ומערבב את הקלפים תוך שהוא מתרכז בשאלה מהקורא. לאחר מכן הקורא בוחר מה לצייר מהחפיסה על ידי הקשה עליו באצבעותיו, דקלום לחש או שימוש בתהליך אחר לבחירת קלף אחד בכל פעם. לאחר מכן, הקלפים מונחים בעמדות אחד ביחס לשני כדי ליצור דפוסים בעלי משמעות לפירוש מסלול חייו של האדם. כל עמדה יכולה להתפרש כמייצגת היבט של עבר, הווה, עתיד או השקפה כללית.

קלפי טארוט הם סוג של תחזית

הם משמשים כדי לענות על שאלות ולספק הדרכה על חייו של אדם.

פתיחת קלפי טארוט נעשית לרוב בעזרת קורא, שיפרש את משמעות הקלף ויציע עצה למי ששאל את השאלה.

- פרסומת -

קלפי טארוט יכולים לשמש למטרות רבות, כולל רוחניות, צמיחה אישית, ידע עצמי ועוד. אין דרך נכונה או לא נכונה להשתמש בהם.

קלפי טארוט משמשים אנשים רבים כדי לסייע בקבלת החלטות ובפתרון בעיות.

קלפי טארוט שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לאנשים לקבל החלטות, לפתור בעיות ולהבין את חייהם טוב יותר. קריאת קלפי טארוט נעשית בדרך כלל על ידי קורא שמפרש את נסיבות העבר וההווה של האדם, כמו גם את מה שעלול לקרות בעתיד.

נאמר שניתן להשתמש בקלפי טארוט לגילוי עתידות או לגילוי עתידות.

חפיסת הקלפים מורכבת מ-78 קלפים עם 22 ארקנה מז'ור, שהיא החזקה והבולטת ביותר, ו-56 ארקנה מינורית. המשמעויות מאחורי כל קלף שונות וניתן לפרש אותן בדרכים רבות.

חפיסת קלפי הטארוט מורכבת משתי קבוצות: ארקנה עיקרית שיש בה 22 קלפים, וארקנה קטנה שיש בה 56 קלפים. הארקנה הגדולה כוללת את התמונות החזקות והבולטות ביותר; זה נחשב בדרך כלל כמייצג כוחות או שלבים אוניברסליים בחיים. הארקנה הקטנה מייצגת אירועים אישיים או יומיומיים יותר.

קלפי טארוט קיימים כבר מאות שנים ושימשו כדי לספר את העתיד

הם חפיסת קלפים המשמשת לענות על שאלות על חייו של אדם.

קלפי טארוט משמשים לעתים קרובות על ידי מדיומים ומגידי עתידות המשתמשים בהם כדי לחזות את העתיד.

קלפי טארוט קיימים כבר הרבה מאוד זמן והם עדיין פופולריים בקרב תרבויות שונות. הסיבה לכך היא שקלפי טארוט משמשים כדי לספר את העתיד.

קריאת קלפי טארוט יכולה להיעשות על ידי אנשים שונים, אך עדיף לקבל קריאה ממומחה. על מנת למצוא מומחה, כדאי לחפש מישהו שיש לו ניסיון רב שנים בקריאת קלפי טארוט ושלא יגבה יותר מדי כסף עבור שירותיו.