פתרונות מימון למסורבים

צילום: FREEPIK

יש אנשים שבשבילם כל אתגר פיננסי הוא כמו מבוי סתום, וכל סירוב רק מעמיק את הייאוש. אבל זה לא צריך להיות כך. סירוב הלוואה הוא ממש לא המילה האחרונה. אם אתם מסורבי בנקים, כדאי שתדעו שיש המון פתרונות מימון שרק מחכים לכם. אתם יכולים להתגבר על כל סירוב ולמצוא את נישת המימון המתאימה לכם ובד בבד ללמוד דבר או שניים על אסטרטגיות לניהול פיננסי מיטבי, על שיפור דירוג האשראי ועל עבודה עם החלופות לבנקים – המוסדות החוץ־בנקאיים. אז אל תאמרו נואש; הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על פתרונות מימון למסורבים.

לזכות שוב באמון הבנק

אם הבנק סגר בפניכם את הדלת, זה לא אומר שאתם לא ראויים להזדמנויות פיננסיות אחרות. הדרך להתאושש מסירוב עוברת בשיפור דירוג האשראי שלכם, אז הגיע הזמן להתמקד בזה. למה? משום שדירוג אשראי נמוך הוא מחסום שמפריד ביניכם ובין פתרונות מימון עתידיים, אך למרבה המזל המחסום הזה אינו בלתי עביר. התחילו בדוח האשראי שלכם ונסו להבין במה תוכלו להשתפר ואיך. דברו עם LOGIN FINANCE – לוגין פייננס וקבלו הדרכה לניהול החובות ולהחזר התשלומים. סילוק חובות ושימוש נבון בכרטיסי אשראי מעידים על אחריות פיננסית וישפרו את דירוג האשראי שלכם. זכרו שעליכם לרכוש שוב את אמון הבנק, אך לשם כך עליכם להתאזר בסבלנות ולהפגין מחויבות. רוצים לעבור את מכשול הסירוב? הוכיחו אמינות. זה אפשרי, ואתם יכולים לעשות את זה.

איחוד הלוואות – לייעל את תשלומי ההחזר

אם אתם מאלה שמלהטטים בהלוואות מרובות, הסיכוי שלכם לנהל ביעילות את תשלומי ההחזר קלוש. איחוד הלוואות הוא מוצר פיננסי אידיאלי שנוצר לטיפול במצב של ריבוי הלוואות; הוא עוזר ללווים לצמצם את תשלומי ההחזר החודשיים לתשלום חודשי אחד קבוע ומשפר את דירוג האשראי שלהם. היום אפשר לקבל איחוד הלוואות בכל הבנקים וגם במוסדות חוץ־בנקאיים רבים. תוכנית לאיחוד הלוואות תעזור לכם להתגבר על מחסום הסירוב בבנק ותפתח בפניכם את הדלת לפתרונות מימון עתידיים. העתיד הפיננסי שלכם ישתקם בהדרגה, ואתם תוכלו להחזיר את החיוך לפנים.

יש חיים מעבר לבנק – הלוואות חוץ־בנקאיות למסורבים

לנוכח סרבנות לא צריך להתייאש, כי יש חיים מעבר לבנק. כלל אצבע הוא שלווים צריכים להרחיב את נקודת המבט שלהם ולחפש אפשרויות מימון יצירתיים. מוסדות פיננסיים חוץ־בנקאיים וקרנות מימון שונות מציעים פתרונות יצירתיים למסורבי בנקים, והם חלופות ראויות למוסדות הבנקאיים ולמימון הקונבנציונלי שהם מציעים. הלוואות חוץ־בנקאיות נגישות יותר, גמישות יותר ומתאימות ללווים עם פרופיל אשראי משתנה. במרבית המקרים מוסדות חוץ־בנקאיים מוכנים להתבונן מעבר לדירוג האשראי ולהתבסס על נתונים נוספים כמו מקורות הכנסה והיסטוריית תעסוקה בתהליך אישור ההלוואות. וזה כשלעצמו שינוי עצום. אך חשוב להדגיש שגם אם הלוואות חוץ־בנקאיות קורצות לכם ונראות לכם, ובצדק, כחלופה ראויה לבנקים, עליכם לדעת שהן יקרות בהרבה מההלוואות הבנקאיות הסטנדרטיות, ולכן כדאי לעשות סקר שוק בקרב כל המוסדות החוץ־בנקאיים, לבחון מסלולי הלוואה שונים ולקבל החלטה נבונה בתנאים שמתאימים לכם. רק כך תוכלו ליהנות ממימון איכותי שמתאים לכם ולהניע תהליכים של הבראה פיננסית.

מורי הדרך של העולם הפיננסי – להיעזר ביועצים פיננסיים

- פרסומת -

לא פשוט להתנהל בעולם המימון אם אתם מסורבים. אך חשוב שתדעו שאתם לא לבד. יועצים פיננסיים הם מורי הדרך של העולם הפיננסי, והם מחכים לכם. אז אל תוותרו על ייעוץ פיננסי מקצועי ואיכותי, על תיווך יעיל בינכם ובין המוסדות הפיננסיים ועל ליווי לכל אורך הדרך עד לסילוק החובות. כי הגיע הזמן להחזיר אתכם לדירוג אשרי תקין, להסיר את סטטוס הסירוב שמעיב עליכם ולפתוח בפניכם את הדלת לפתרונות מימון איכותיים. כי זאת הדרך הטובה ביותר לחיים; ואתם יודעים את זה.