צפו באירוע המרגש שהתקיים בבית הכנסת הראשי של מד"א

צילום: איציק בירן

השבוע התקיים טקס הכנסת ספר תורה לבית הכנסת ׳מגן דוד׳ שבבניין מטה מגן דוד אדום באור יהודה. הטקס החגיגי נערך בהשתתפות הגאון הרב מסעוד בן שמעון, הרב הספרדי הראשי של בני ברק, מנכ״ל מד״א אלי בין, מנכ"לית אגודת ידידי מד"א בישראל ובכירי מד"א. 

 

במהלך טקס הכנסת ספר התורה החדש שנתרם עי״ ידידי מד״א בישראל ובהשתתפות עובדי ומתנדבי מד״א – נערכה כתיבת האותיות האחרונות וכן התקיימה תהלוכה חגיגית שלוותה בשירה ובריקודים סביב בניין מטה מד״א, בהשתתפות עובדי ומתנדבי הארגון, אורחים ומכובדים נוספים.

צילום: איציק בירן

לאחר כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה החדש, בירך הרב מסעוד בן שמעון והוסיף: ״הקב״ה נתן לנו את התורה לטובתנו, לכן בני ישראל אמרו נעשה, לפני נשמע. אני חושב שכל אחד מכם אנשי מד״א עושה את הנעשה לפני הנשמע. מקבל את הקריאה ולא יודע לקראת מה הוא הולך, אבל הוא אומר נעשה, זו קבלה נפלאה של יהודים מסורים במד״א. הקב״ה רצה שנשמור את התורה והמצוות אבל גם שנשמור את בן האדם ומי שמקיים את המצווה הזו של להחיות נפש – הקב"ה יתן לכם, וימלא את כל משאלותיכם. מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב.״

- פרסומת -

 

במעמד חנוכת בית הכנסת, לפני כ-3 שנים כתב את הפסוק הראשון בספר התורה, הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר, והוסיף: "זה יום גדול שמגן דוד אדום פותח במבנה החדש את שעריו בקביעת מזוזה על שערי בית הכנסת. אתם משתדלים במסירות מיוחדת להגיע לכל מקום כדי להציל נפשות וכדי להציל חיים."

צילום: איציק בירן

 

לפני כ-3 שנים נחנך בית הכנסת ׳מגן דוד׳ בבניין מטה הארגון שבאור יהודה, בו מתפללים עובדים ומתנדבים רבים, לצד הציבור הרחב שפוקד את שעריו מדי יום. בית הכנסת זכה לשם "מגן דוד" ונבנה הודות לתרומתם של ד"ר ברונו ואשתו הגב' עליזה ללוש מצרפת באמצעות אגודת ידידי מד"א בצרפת. 

 

מנכ״לית אגודת ידידי מד״א בישראל הגב׳ אורלי אריאל: "ידידי מגן דוד אדום מרחבי הארץ מקדישים את ספר התורה לצוותי מד״א, לשמירה והצלחה בפעילותם למען הצלת החיים. אני מודה לתורמים על תרומתם המרגשת, לצד תמיכתם השוטפת בפעילות המבצעית של מגן דוד אדום."

 

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מתרגש במיוחד לקחת חלק בחנוכת ספר התורה החדש, תרומתם של ידיד מד״א בישראל וכן של עובדי ומתנדבי מד״א. אנו מודים לרב מסעוד בן שמעון, הרב הראשי של העיר בני ברק שכיבד אותנו בהכנסת ספר התורה ומודים לידידי מד״א בישראל על התרומה הנדיבה והמרגשת למען עובדי ומתנדבי הארגון. העמקת החיבור בין הגוף לנפש, תסייע לאנשי הארגון – אשר מצילים חיים מדי יום ביומו. בעזרת השם נחנוך בקרוב בית כנסת נוסף גדול ומכובד בקרית מד״א – עם ספרי תורה רבים."