קולר נגד קרציות

צילום: canva

אחת השיטות היעילות ביותר כיום להילחם בקרציות שמגיעות לחיות המחמד היא לרכוש קולר נגד קרציות. תופעת הקרציות היא תופעה קשה להתמודדות והיא מתגברת בעיקר בעונות הסתיו והקיץ. מדובר על טפיל מטריד מאוד אשר ניזון מהדם של יונקים ועל כן, כאשר הוא מגיע לחיות המחמד שלכם, הוא מתרבה בקצב מהיר והוא עלול לעבור גם אליכם. על אף שהקרציות לרוב אינן מסוכנות לכלבים, הן מהוות מטרד של ממש בקרב כלבים והן פוגעות בבריאות של הכלב. כמו כן, אם הקרציות עוברות לבני אדם הן יכולות להוות מפגע בריאותי של ממש ועל כן, מיד כאשר לכלב שלכם או לחתול שלכם יש קרציות, יש לפעול בכדי להיפטר מהן לחלוטין.

למה כדאי לבחור בקולר נגד קרציות?

כאמור, האמצעי הטוב ביותר כיום להתמודדות עם קרציות על חיות מחמד הוא: קולר נגד קרציות. מטרתו של הקולר המדובר הוא להילחם בקרציות הנפוצות בקרב כלבים וחתולים שכן, מעבר לגירודים שהקרציות גורמות הן עלולות לגרום להתפתחות של אלרגיות בקרב חתולים או כלבים וכן, הן עלולות לחשוף את חיית המחמד לסכנה ללקות בקדחת הקרציות. קדחת הקרציות היא מחלה קשה שפוגעת במחזור הדם ועלולה לגרום לתופעות בריאותיות לא קלות ובמקרים קיצוניים גם למוות. קולר נגד קרציות מאפשר להילחם בקרציות בצורה הטובה והיעילה ביותר. מטרתו היא להרוג את כל הקרציות המצויות על גופו של הכלב. על אף שקולר נגד קרציות מצוי רק על הצוואר של כלבים, הרי שהם נוטים לשכב חלק גדול מהיום שהם מכורבלים ועל כן, כל חלקי הגוף שלהם בעצם נחשפים לחומר הפעיל בקולר. כיום ניתן למצוא מגוון קולרים נגד קרציות בכל חנות המציעה מוצרים שונים עבור בעלי חיים וחשוב לבחור בצורה הנכונה והטובה ביותר את הקולר הרלוונטי לחיית המחמד שלכם.

סוגי קולרים לטיפול בקרציות

- פרסומת -

כאמור, כיום ניתן להשיג בשוק מגוון קולרים נגד קרציות. הקולרים המובילים ביותר נגד קרציות הם קולרים של חברות מוכרות ואמינות ועל כן, אם אתם מעוניינים לרכוש קולר נגד קרציות אמין, בטוח לשימוש ובעיקר יעיל, חשוב מאוד שתבדקו איזו חברה משווקת אותו ולכמה זמן הקולר יעיל. קולר איכותי יעיל לטווח זמן של בין חמישה חודשים לשבעה חודשים. בשוק ניתן למצוא כיום גם קולרים לא יעילים ואפילו מזיקים כגון: קולרים שמכילים זרחן אורגני שעלולים לגרום להרעלה ועל כן, חשוב מאוד לבדוק מה מכיל הקולר, האם הוא בטוח לשימוש והאם החברה שמייצרת אותו היא אמינה, מוכרת ובעלת מוניטין בתחום.

היכן כדאי לרכוש מוצרים לחיות מחמד?

בין אם מדובר על קולר נגד קרציות שידוע שמוצר חשוב מאוד לכל אדם שיש לו כלב או חתול ובין אם מדובר על מוצרים אחרים לכל סוג של חיית מחמד אחרת כגון: אקווריום קטן לדגים, מזון לחיות מחמד ועוד, חשוב מאוד לוודא כי המקום אשר תרכשו בו את המוצרים לחיות המחמד שלכם הוא המקום הטוב ביותר לרכישתם. על אף שכיום ניתן למצוא ברחבי הארץ היצע רחב של חנויות המציעות מוצרים לחיות מחמד, אין ספק שחשוב לבחור בחנות אשר ידועה ראשית כל במגוון המוצרים שהיא מציעה עבור כל חיות המחמד. שנית, יש לבחור בחנות הידועה בטיב ובאיכות המוצרים שלה. כמו כן, חשוב לבחור בחנות שיש לה מוניטין וותק בתחום מכירת מוצרים לחיות מחמד ושניתן למצוא בה צוות עובדים מקצועי שיסייע לכם לבחור את המוצרים שאתם זקוקים להם, בהתאם לצרכים שלכם.

הערה 1

  1. הכתבה מעניינת אבל מעבר לבחירת הקולר צריך לדעת באיזה מזון לבחור, ישנם המון חברות שמוכרות מזון יבש לכלבים לא איכותי בכלל ולעומת זאת יש חברות שיש להן מזון יבש לכלבים מצויין! אני מוסיף לכם כתבה מצויינת שתסביר לכם בדיוק איך לבחור מזון יבש לכלבים שיתאים בדיוק לכלב שלכם
    https://www.biopet.co.il/product-category/10501-%d7%9b%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%9d/10551-%d7%aa%d7%96%d7%95%d7%a0%d7%94/10601-%d7%9e%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%99%d7%91%d7%a9/

Comments are closed.