קצת על יתושים

יחצ

עם בואו של האביב,  הטמפרטורות מתחילות לעלות, השמש יוצאת אלינו במלוא הדרה והחרקים המעופפים מתחילים להתעופף סביבנו ובעיקר הייתושים. הייתושים הם חרקים מעופפים שעם עליית הטמפרטורות עוקצים את רובינו. אם אנו רוצים לדייק, מי שעוקץ אותנו הן אלו בכלל היתושיות ולא הייתושות.

אז הדברה – לייתוש אין אפשרות לעקוץ אתכם מאחר ואין לו את איבר הרבייה , את הצינור שבאמצעותו הנקבה הייתושה מוצצת את הדם שלכם. הייתוש ניזון מצוף של דבורים ואילו היתושה ניזונה מהדם שלנו. הייתושה זקוקה לדם שלנו מאחר ויש בו חלבונים הדרושים לה לייצור הביצים שלה ןבכך להמשיך את גלגל הרבייה שלה. לאחר שהיתושה שואבת את הדם שלנו, היא מסננת את מחוץ לגופה את הערכים שאינם חיוניים לה ומתחילה במלאכת ייצור הביצים. לאחר העקיצה היתושה זקוקה ליומיים-שלושה מנוחה בכדי לייצר את הביצים ולהטיל אותן. את הביצים היתושה מטילה במאגרי מים ולכן רצוי להימנע מהשארת מאגרי מים קטנים בסביבת המגורים שלכם.

כדי להימנע מעקיצות ייתוש ישנם כמה וכמה פתרונות כדי להימנע מעקיצות ייתוש: התקנת רשתות בחלונות, צמידים להרחקת ייתושים, רולים שונים למריחה, וקוטלי יתושים.

קוטל יתושים חשמלי הוא הפתרון המומלץ ביותר למניעת עקיצות ייתוש. קוטל יתושים מטרתו להשמיד את היתוש ולא מאפשר לו לחזור ולעקוץ אתכם וזאת בניגוד לפתרונות אחרים, שלא קוטלים את הייתוש.

- פרסומת -

קוטל יתושים מוסקיטו, הוא קוטל יתושים מומלץ וייחודי בזכות השנאי הקטלני שלו שמסוגל לקטול מספר סוגים של חרקים מעופפים כגון: חומייני, יתושים, פרפרים, זבובים, ברחשים ואפילו דבורים . קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי הוא הוא בעל אורח חיים מאוד בזכות פטנט הייצור של השנאי שלו וניתן להשתמש בקוטל היתושים במהלך כל השנה כדי להימנע מעקיצות מיותרות וגירודים שמציקים.

מחקרים רבים הוכיחו שחרקים מעופפים וייתושים נמשכים לאור והאור המועדף על חרקים מעופפים או ייתושים הוא אור אולטרה סגול . קוטל היתושים מוסקיטו מגיע עם נורת פיליפס עוצמתית שמושכת אליה את הייתושים או החרקים המעופפים. ברגע שהחרק המעופף או הייתוש מתקרבים לעבר הרשת החשמלית, אז השנאי האיטלקי קוטל אותם באופן מיידי. הנורה עצמה, הינה נורה ידידותית לסביבה שאינה פולטת כימיקלים או חומרים רעילים.

קוטל יתושים מוסקיטו קל מאוד לשימוש, נוח לניקוי ואינו דורש ממכם תפעול ותחזוקה מיוחדים והכי חשוב ייגרום לכם לעבור את חודשי הקיץ ללא עקיצות וגירודים.

אם כן, קוטל יתושים מוסקיטו הוא הפתרון הטוב ביותר למניעת עקיצות וגירודים.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN