קרם לשיער מועשר בקוויאר שחור – מון פלאטין

(צילום: סיוון דיגיטל באדיבות שילה מגר יחסי ציבור)

מותג Mon Platin מרחיב את סדרת Natural Silk Therapy ומשיקה קרם לחות לשיער המועשר בקוויאר שחור קרם ייחודי לשיקום השיער ושמירת מבנה השיער.

רות עפרי טאוב 20/05/2009

Mon Platin Professional ("מון פלאטין פרופשיונאל"), סדרת מוצרי עיצוב וטיפוח השיער המקצועיים מבית א. משי מרחיבה את סדרת היוקרה Natural Silk Therapy ("נטורל סילק ת'רפי"), ומשיקה קרם לחות לשיער, המבוסס על פרוטאין המשי וקוויאר שחור, לשיקום השיער ושמירה מבנה השערה.

במהלך טיפולים כימיים לשיער, נגרעים ממנו מינרלים וויטמינים רבים, ולכן, בפיתוח מוצרי טיפוח לשיער האתגר הגדול הנו להחזיר לסיב השערה רכיבים שאבדו במהלך טיפולים כימיים. כל זאת תוך כדי מתן מענה למרכיבים חדשניים בטיפולים כימיים שונים ולתנאי מזג האוויר, המשתנים בקיצוניות בעשור האחרון ובמיוחד החשיפה לקרינת UVA ו- UVB. סדרת היוקרה Natural Silk Therapy של Mon Platin מציגה את הפתרון לבעיות אלו, תוך כדי הצגת פתרון חדשני בטיפוח ושיקום שיער.

- פרסומת -

שילוב של רכיב הקוויאר השחור בקרם החדש לשיער, בריכוזים מאוזנים, יוצר את הסינרגיה אופטימאלית של כל הרכיבים הפעילים בתכשיר, ומאפשר את החדרת והספגת החומרים הפעילים שלו לסיב השערה, ובהצמדת שמנים חיוניים לשערה והשבת יסודות שאבדו לשיער עקב טיפולים כימיים כל זאת תוך ריכוך השיער.

הקרם לחות מכיל, לצד הקוויאר השחור ופרואטין המשי גם תמציות צמחים נוגדות חמצון (רימונים ותה ירוק). לשמירת מרקם השערה ויוצר שכבת מגן. מעניק ברק, גמישות, וריכוך אופטימאליים לשיער ומסייע בהתרת קשרים. בנוסף מכיל מסנני קרינה להגנת השיער מפני השמש.

מחיר לצרכן: 80 ₪ תכולה: 400 מ"ל.

להשיג במספרות המובחרות ברחבי הארץ.