ראנואה – גן החיות הצפוני בעולם

(צילום: באדיבות: Pixabay)

טיול בלפלנד הוא ללא ספק כזה המציע אטרקציות שלא תמצאו בשום מקום אחר. החל ממזג האוויר המאתגר (בחורף – בממוצע 2 – 7 מעלות מתחת לאפס), דרך מרחבי השלג האין סופיים, וכלה באורות הזוהר הצפוני, התופעה הייחודית המתרחשת רק באזור הקוטב הצפוני ומאירה את השמיים במגוון צבעים – טיול בלפלנד הוא בהחלט חוויה של פעם בחיים. הפעם, דווקא לא נדבר על החוויות המסעירות של דהירה במזחלות כלבי האסקי בעלי פרווה סמיכה במרחבי השלג הלבן; לא נספר על מפלי השלג הקפואים בלובן הקרח; לא נמליץ על ביקור במלון עשוי כולו שלג – הפעם, נספר לכם על אטרקציה ייחודית בלפלנד – זהו, כמובן, גן החיות ראנואה, גן החיות הצפוני בעולם ,המציג לראווה חיות ייחודיות. הכל על טיול בגן החיות ראנואה – לפניכם.

עידן הראל 25/12/2017

גן החיות בראנואה – חיות החוג הארקטי

גן החיות בראנואה ממוקם כ – 80 ק"מ מהעיר רוביינמי, ומציע חוויה ארקטית במהלכה תוכלו לצפות ב- 200 בעלי חיים מחמישים סוגים שונים המאפיינים את חיי הטבע בקוטב הצפוני. במתחם המיוער המושלג של פארק חיי הטבע בראנואה מחכים לכם בין השאר:

  • שועל ארקטי לבן פרווה.
  • דוב חום ודוב קוטב.
  • לוטרות.
  • זאבי אפורים.
  • מינקים.
  • מוס ושוורים.
  • לינקס – חתול בר.
  • איילים מסוגים שונים.
  • בעלי כנף – ינשופים, תנשמות, עופות דורסים ועוד.

כל בעלי החיים המטופלים בשמורה חיים באזורים מגודרים נרחבים, בתנאים דומים לתנאים בטבע. מסלול ההליכה בפארק הוא בן כ – 2.9 ק"מ, וניתן לטייל בו ברגל ולעיתים גם במזחלות כלבים.

מתי הכי כדאי לבקר בגן החיות?

- פרסומת -

גן החיות בראנואה, תמיד קפוא ולא משנה מה העונה. יחד עם זאת אנחנו נתמקד בחורף, כי אם כבר לפלנד וחיות שמסמלות את העונה הלבנה – אז רק בחורף. העונה הקרה היא העונה החביבה ביותר על מרבית חיות הפארק, זה הזמן בו הן נראות במיטבן, עם פרוות החורף הבוהקות והסמיכות שלהן. מעט חיות בפארק חורפות (ישנות שנת חורף), כך שדווקא בעונה זו, הפארק במיטבו. חשוב לדעת, כי עונת החורף נחשבת העונה הטובה לביקור בלפלנד, זו היא העונה בה הסיכויים גדלים לחזות באורות הזוהר הצפוני, ולכן מלבד הביקור בגן החיות, מומלץ להתלבש היטב, ולהגיע לחזות בפלא הצפוני בעונה שבו הוא מגולם במלוא תפארתו.

גן החיות בראנואה כחלק מטיול מאורגן ומודרך

חווית הטיול בלפלנד אינה דומה לחוויה התיירותית במדינות אחרות, מפני שבלפלנד אנחנו מבקרים בין אטרקציות – אופי הטיול הוא פחות כזה בו תוכלו פשוט למצוא לכם מקום ללון בו ולטייל באופן חופשי. על כן, ישנם יתרונות משמעותיים לטיול המאורגן ללפלנד, במסלול מקצועי ומתוכנן מראש, שיאפשר לכם מעבר נינוח בין האטרקציות המרהיבות, בנופים הייחודיים ובאופן בטוח ונעים. בטיולי המאורגנים אל לפלנד, גן החיות בראנואה הוא חלק מן המסלול המתוכנן. לצד הביקור המודרך בגן החיות, שיאפשר קבלת הסברים ברורים בעברית והתרשמות מהמקום, מהחיות, ומהטבע הצבוע כולו לבן, תוכלו ליהנות מזמן חופשי, להתחבר אל הטבע ולצפות בדממה בבעלי החיים הייחודיים אשר בפארק.

בנוסף ליתרונות הרבים של ביקור בגן החיות בראנואה בטיול מודרך, חשוב לזכור כי אטרקציות רבות נוספות, בראשן הצפייה באורות הזוהר הצפוני, הם נוחים יותר בטיול מאורגן. אולי זה הזמן, לארוז את הגרביים הכי חמות שלכם, ולתכנן את הביקור שלכם בלפלנד, אזור הקוטב הצפוני, בו יחכו לכם שלל אטרקציות, כמו גן החיות בראנואה – ועוד אטרקציות רבות ייחודיות לאזור.