ראשי סניפים בבית היהודי: עלינו להמשיך באחדות מלאה

בנט סמוטריץ ניר אורבך איתי גרנק חגית משה (1)
צילום: דוברות/חופשי

פורום ראשי מועצות הסניפים ב"בית היהודי" פנה לתומכי המועמדים השונים בבחירות הפנימיות לראשות המפלגה וביקש לשמור על שיח מכובד ומכבד. "אנשים אחים אנחנו. ומיד עם סיום ההתמודדות עלינו להמשיך הלאה באחדות מלאה" ציינו ראשי הפורום.

פורום ראשי מועצות הסניפים, אחד הפורום המרכזיים במפלגת הבית היהודי המאגד את הפעילים המרכזיים ביותר בין מתפקדי הבית היהודי וחברי המרכז ואחד הפורומים הרשמיים היחידים במפלגה יצא בקריאה אל כלל הפעילים בעקבות מספר אירועים ודיונים, בעיקר בשיחות ווטסאפ וזום, שחרגו מעבר למקובל והפכו לקרב מהלומות מילוי בין נציגי ותומכי המתמודדים השונים לראשות הבית היהודי.

בנוסף, פנו ראשי הפורום אל ראשי המפלגות המרכיבות את ימינה בדרישה לשמור על אחדות המחנה ולפעול כגוש אחד ולא מתוך שיקולי אגו אישיים. "אנו מציבים דרישה – התאחדו!" קראו ראשי פורום הסניפים, שמוליק מאירוביץ ואריה פרידמן במכתב עליו חתמו פעילים מרכזיים נוספים. "פורום הסניפים קורא לראשי הבית היהודי, האיחוד הלאומי והימין החדש לשבת יחד, מיד לאחר בחירת היו"ר החדש של "הבית היהודי", ולסכם על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-24."

עוד הציעו כי "עד לבחירת היו"ר של הבית היהודי – אין לאפשר לחצים משום גורם שימנעו סיכום הוגן וישר בין שלושת מרכיבי ימינה. רק אחדות ואחווה פנימיים יאפשרו לנציגות הפוליטית של הציונות הדתית למצוא את מקומה הראוי בבית המחוקקים" סיכמו מאירוביץ ופרידמן את מכתבם לראשי המפלגות.