רוצים לדעת איך לאלף כלבים? כל הטיפים לאילוף כלבים

קרדיט: canva

כאשר אתם מביאים את הכלב החדש שלכם הביתה, זה חכם להתחיל לאלף מיד. אך איפה כדאי להתחיל? מה היא הדרך הטובה ביותר לאלף גור? ואיך מאלפים כלב בוגר? ומה זה בכלל אילוף כלבים? קיימות כמה היתכנויות לאימון חיית המחמד החדשה שלכם.

אף במידה ואתם מחליטים לאלף את הגור או הכלב שלכם בעצמכם, לקחת שיעורים או לשכור מאלף פרטי, אתם יכולים ליישם את כל הטיפים לאילוף כלבים הבסיסיים הבאים מיד כדי להקל על התהליך של אילוף כלבים. במאמר זה נדון בנושא של – רוצים לדעת איך לאלף כלבים? כל הטיפים לאילוף כלבים, תעקבו אחרינו.

מה הם כל הטיפים לאילוף כלבים? תעזרו לכלב להירגע

כאשר חושבים על אילוף כלבים, כי אז קודם כל, תעזרו לכלב שלכם להירגע. כשהגור שלכם מגיע הביתה, תיתנו לו בקבוק מים חמים ותציבו שעון מתקתק ליד אזור השינה שלו. זה מחקה את החום ואת פעימות הלב של רגעי המלטה וירגיע את הגור שלכם בסביבתו החדשה. טיפ זה יכול להיות חשוב עוד יותר עבור כלב חדש שחי פעם במקלט עמוס וקולני, במיוחד אם היה לכלב תקופה קשה בשלב מוקדם בחייו. כל מה שאתם יכולים לעשות בשביל לעזור לכלב החדש שלכם להרגיש בנוח בבית הנצחי שלו יהיה טוב לשניכם.

תבחרו בחוכמה את שם הכלב

חלק מהכיף בלהביא הביתה גור או כלב חדש הוא למצוא את השם המושלם עבורם. ועל כן הטיפ במסגרת אילוף כלבים, הוא לבחור בחוכמה את שם הכלב. אך האם ידעתם כי שמות מסוימים של כלבים טובים יותר לאימון? זה עוזר לשקול שם קצר שמסתיים בעיצור חזק שהכלב תמיד יכול לשמוע בבירור. סוף חזק, כמו למשל – בשמות ג'ספר, קיפי, ואדי, מחזק את אוזני הכלב. אם חיית המחמד החדשה שלכם הינה כלב מבוגר יותר, כנראה שהוא רגיל לשם שלו הנוכחי בשלב זה. לפיכך, שינוי שמו לא בא בחשבון. ואם החבר החדש שלכם יוצא ממצב פוגעני, שם חדש יכול אפילו לייצג בשבילו התחלה חדשה. אם תחליטו לתת לכלב שם חדש, השתמשו בו בעקביות ובקרוב הגור שלכם יגיב לשם החדש שלו. לא משנה מה שם הכלב, עליכם להקפיד לקשר אותו לחוויות מהנות, נעימות ככל האפשר, ולא לחוויות שליליות. באופן אופטימלי, הכלב שלכם צריך לחשוב על השם שלו באותו אופן שבו הוא חושב על דברים מהנים אחרים, כמו למשל – טיולים או ארוחת ערב.

קרדיט: canva

תסיימו אילוף כלבים בנימה חיובית

ובנוגע אל אילוף כלבים טיפ אחרון, תסיימו אותו בנימה חיובית – הגור או הכלב שלכם עבדו קשה על מנת לרצות אתכם במהלך האילוף שלהם. תשאירו אותו עם המון שבחים, פינוק, קצת ליטופים או חמש דקות של משחק. זה כמעט מבטיח שהכלב יופיעו בשיעור או באילוף הבא שלו עם זנב מכשכש, מוכן לעבודה ולמלאכה.