השכרת ציוד ליום וללילה במקום אחד

קרדיט תמונה: 123RF

בין אם זה הכנות למסיבת חוף בלילה, למסיבת טבע בצוהריים – צריך להתארגן היטב ולדאוג לציוד מתאים. אצל חברת סאונדשיין תוכלו למצוא את כל הציוד שאתם צריכים במחירים הטובים בארץ.

בוחרים נכון

סוף סוף הגיע היום בו כל החברים החליטו שמתאים להם לחגוג מסיבה בטבע. כולם מתרגשים, מתחילים לחשוב על דיג'יי או על פלייליסט שיתנגן במשך כל המסיבה, אבל זכרו שכדאי לחשוב גם מסביב: איזה ציוד צריך כדי לתפעל מסיבה כמו שצריך? האם יש נושא למסיבה? נעזור לכם ונספר לכם שבחברת סאונדשיין תוכלו להשתמש בשרותי השכרת ציוד לאירועים שיעזרו לכם למצוא את כל הפתרונות שאתם צריכים לקראת המסיבה של השנה. אז לפני שאתם מתחילים לפרסם את המסיבה ולדאוג לגיל המשתתפים, נעבור על כמה דברים שאסור לפספס:
קודם כל, המסיבה שלכם יכולה להיות כל מה שתרצו, החל ממסיבה שמלאה בפינות ישיבה נמוכות עם פופים, או רק מחצלת אחת עצומה והמון אנשים שרוקדים באמצע. אבל אם המסיבה שלכם מתוכננת להתחיל בבוקר או בצוהריים ולהמשך עד השעות הקטנות של הלילה, כדאי לכם לחשוב על צל שתוכלו לספק לאורחים. דבר נוסף שאסור לכם לשכוח הוא שברוב המקומות בהם עורכים מסיבות בטבע אין חשמל, לכן צריך לחשוב על פתרון כמו לדוגמה גנרטור.

איזה גנרטור כדאי לבחור?

אנחנו יודעים שיש המון בחירות לבצע לקראת האירוע שלכם וזה בהחלט יכול להיות מבלבל גם לאנשים שלא ארגנו אף פעם מסיבה בטבע וגם ליותר מנוסים. למזלנו, יש את חברת סאונדשיין שהפיקה כבר המון אירועים ומסיבות להרבה אנשים בארץ, והם בהחלט יהיו יד ימינכם בכל הנוגע להפקה והשכרת ציוד לאירועים. אז אם החלטתם שגנרטור זה מה שאתם צריכים לאירוע שלכם, בואו ונעבור על כמה דברים חשובים שצריך לדעת לפני.
השכרת גנרטור צריכה להיעשות דרך מקום שיודע כמה חשיבות יש לו בהפקה של אירוע. גנרטור בעצם אחראי על כל המסיבה שלכם – כל  הציוד שדורש חשמל יעבור דרכו והוא יגרום למסיבה שלכם להיות לוהטת. אם אתם מחפשים גנרטור שיחזיק לאורך כל המסיבה שלכם, עליכם לדאוג שהוא יהיה איכותי ועמיד. יש כל מיני גדלים של גנרטורים שמתאימים לשימושים שונים, הכל תלוי באיזה ציוד נוסף לקחתם למסיבה שלכם. אם לדוגמה לקחתם הגברה חזקה והמון אמצעי תאורה, תצטרכו לדאוג לגנרטור עם הספק גבוה יותר, אם זה רק כדי לדאוג לחשמל מועט אז תוכלו גם להסתפק בגנרטור עם הספק נמוך יותר. אבל אם אתם שוכרים הכל ממקום אחד, המקום ידאג לספק לכם את הגנרטור המתאים ביותר לשימוש אותו תצטרכו. דבר חשוב מאוד שעליכם לזכור הוא לבחור בגנרטור מיוצב מתח, אנחנו לא רוצים שריפה במסיבה שלנו ולא רוצים שכל הציוד האלקטרוני שמחובר אליו יישרף – עדיף שתוציאו כמה שקלים נוספים על מכשיר איכותי ולא לצאת בנזק כפול כשכל הציוד שלכם יישרף.

קרדיט תמונה: 123RF
- פרסומת -

דואגים לצל

דבר נוסף חשוב שאסור לפספס בארגוני המסיבה שלכם הוא הדאגה לתחימה של אזור החגיגה וכמובן צל למשתתפי המסיבה. במיוחד בחודשי הקיץ החמים, כשהשמש עובדת שעות נוספות, נרצה שלאורחים שלנו יהיה צל כדי שיוכלו להמשיך לחגוג מבלי כל דאגה על מכת חום והתייבשות. אוהלים להשכרה הם הפתרון המושלם עבורכם, גם במחיר וגם בתוצאה – אורחים שמחים ונהנים. בחברת סאונדשיין תוכלו להנות מהמון אוהלים שונים, החל מאוהלים סגורים ועד לאוהל שאנטי שאולי אותו אתם מכירים בשמו השני, צילייה. אוהל השאנטי מגיע בגדלים שונים ובכל אחד מהם יש צפיפות בד שונה כשהבד השומר ביותר מפני השמש הוא בד של צפיפות 90%. מעבר לשימוש נגד השמש, האוהלים יוסיפו יופי לאירוע כי הם מגיעים בצבע לבן שנותן הרגשה של יוקרה וחגיגיות. אוהל להשכרה הוא הפתרון שלכם למסיבה חמה ואין מצב שתוכלו להפיק מסיבה מבלי לחשוב על צל לאורחים החוגגים. כמובן שתוכלו להוסיף עוד פתרונות קירוי כמו מצננים ומאווררים שתוכלו לחבר ישירות לגנרטור שבחרתם והכל כדי שהמסיבה שלכם תהיה מושלמת.

זכרו שאתם לא צריכים לארגן הכל לבד – חברת סאונדשיין כאן בשבילכם כדי לעזור לכם להפיק את האירוע עליו חלמתם כל החברים. מההתחלה ועד הסוף, תמיד כאן בשבילכם.