רטיבות או נזילות? בודקים ומאתרים בקלות!

בדיקת נזילות
צילום: freepik

נזילות בבתים ודירות הן תקלות נפוצות שקורות כמעט לכולנו, לפעמים בלי קשר לגיל ואיכות הצנרת. פיצוץ בצנרת גם בבית חדש לפעמים יכול להיות סתם ביש מזל. ניתן לומר שזו אחת התקלות המטרידות שיכולות לקרות למבנה, בעיקר בגלל ההתעסקות שנדרשת סביב זה. הרמת הריצוף או שבירת הקירות- לאף אחד אין סבלנות או רצון לשבש את שגרת חייו ולשלם לא מעט כסף באיתור נזילות חמקמקות.

טכנולוגיות מתקדמות באיתור נזילות

עולם האינסטלציה הוא כבר מזמן לא מה שחשבתם, הטכנולוגיה הגיעה גם לשם והביאה אתה את הבשורה באיתור נזילות ללא שבר והרס. איתור נזילות בטכנולוגיה של היום מתבצע בצורה מדויקת, אמינה, יעילה ומהירה, להבדיל אלפי הבדלות ממה שהיה נהוג בעבר. לפני שאתם הולכים לבחור ריצוף חדש לבית שלכם כדאי שתכירו את השיטות הקיימות היום לאיתור נזילות.

שיטה נפוצה ומוכרת היא איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית- צילום הצנרת על גלי אינפרא אדום המשדרים למסך צבעים משתנים בעת זיהוי של טמפרטורות שונות בצנרת.

- פרסומת -

שיטה נוספת ומדויקת היא איתור נזילות באמצעות גז- החדרת גז מיוחד לצנרת המאפשר גילוי של דליפה מים באמצעות מכשור חדשני בעל חיישנים המסוגלים לקלוט ריכוז גבוה של גז, המעיד על מקור הנזילה.

איתור נזילות בשיטה אקוסטית- בדיקת נזילות זו מתבצעת באמצעות מערכת בעלת רגישות גבוהה הקולטת גלי קול. גלי קול חזקים יסגירו את מקור הנזילה.

השיטות הרבות לאיתור נזילות מאפשרות לגלות נזילות טרם הנזקים הופכים להיות בלתי הפיכים, תוך מזעור הרס ושבר למינימום, הכול נעשה בצורה יעילה ומהירה, בלי להיכנס להוצאות גבוהות ומבלי לבצע קידוחים מיותרים שייאלצו אתכם לתקן לא רק את הנזילה אלא גם את כל מה שקרה סביבה.

בדק בית – למה זה חשוב?

בדיקת נזילות כולל שיטות טכנולוגיות נוספות ויש לבחור באנשי מקצוע מיומנים שיידעו להשתמש בשיטה הנכונה והמתאימה ביותר לתנאי המבנה.

מאתרי נזילות כיום מבצעים בדיקת נזילות של מערכות הצנרת באופן יסודי ויעיל תוך שימוש במכשור מתקדם. בדיקת נזילות מטרתה לגלות נזילות סמויות וליקויי צנרת של כל חלקי המבנה.

מומלץ לבצע בדיקת נזילות לפני כל כניסה לבית חדש, שרכשתם או שהשכרתם ואפילו לאחר ששיפצתם. גילוי מאוחר של נזילות תגרום לתסכולים, שיבוש השגרה והוצאות מיותרות שאפשר להימנע מהן עם בדיקת נזילות מראש.

בדיקת נזילות היא כבר לא כאב הראש המוכר מהעבר, היא בדיקה שגרתית ופשוטה, קלה לביצוע ובהחלט כדאית

2 הערות

  1. קיבלתי מידע רב מהכתבה. אבל הבעיה היא שקשה למצוא אינסטלטור מקצועי ומאורגן. יש כאלה שיודעים לעשות את העבודה היטב, כמו meaterms. ראיתי את האתר שלהם יש להם המון עבודות מקצועיות מוצלחות. בקר באתר שלהם לפרטים נוספים.

Comments are closed.