שירותי אינסטלציה לפתיחת סתימות בבית ובחצר

אחת הבעיות המוכרות כמעט לכולנו שיצא לנו להיתקל היא היווצרות סתימה. הסתימה יכולה להתרחש בכל אחד מפתחי הניקוז השונים בבית, כאשר המוכרת והנפוצה שבהן היא הסתימה שבכיור. מהן הדרכים האפשריות אשר יאפשרו לנו לטפל בתקלה זו?

שירותים בטבע
צילום: שמעון ארתור, unsplash

ראשית, אנו צריכים להבדיל בין סתימה אשר יכולה להיפתח בקלות ובמהרה על ידי אמצעים ביתיים, לעומת סתימה משמעותית יותר, אשר בשבילה נצטרך להזמין אינסטלטור בתל אביב מקצועי אשר יפתח את הסתימה, מכיוון שמדובר בסתימה ממקור עמוק יותר במערכת הצנרת. כמובן, שהדרך הנכונה והטובה לזהות בין סוגי הסתימות השונות היא למעשה בדרך של ניסוי וטעיה.

לדוגמה כשצריך ביובית: שפיכה של מים רותחים בפתח הניקוז- הזרמת מים רותחים יכולה להמיס את מקור הבעיה ולשחרר את הסתימה. במידה ומים רותחים לבדם לא מספיקים, ניתן להזרים חומרים כימיים שונים. במקרים אלו יש צורך לנקוט בזהירות מרבית (כי חל איסור חמור על ערבוב חומרים כימיים שונים מבלי לברר את השילוב שלהם).

אז מתי צריך ביובית – במידה ואף אחד מהשלבים הללו לא עוזר לשחרר את הסתימה אנו ממליצים לכם להזמין אינסטלטור מקצועי אשר ימצא את הטיפול הנכון והמקצועי ביותר עבור הסתימה המדוברת.

סתימה בחצר –

- פרסומת -

עוד על ביובית – סיבות רבות ומגוונות יכולות לגרום להיווצרות של סתימה או של תקלה בבור הביוב בחצר. סיבות אלו יכולות כרגיל לנבוע ממעשי ידי האדם – כגון השלכת מגבונים, תחבושות הגייניות, טיטולים חד פעמיים, שיערות, חפצים שונים ושאר שאריות מזון ולכלוך לכיורי הבית- האמבטיה, המטבח וכמובן בשירותי הבית- כאשר לא שמים לב ומשליכים יותר ויותר חפצים לא רצויים כאלו- בתחילה לא שמים לב והבעיה לא נראית. ואולם אם כבר מדברים על שירותי ביובית, אט אט מצטבר נזק מתמשך ובעייתי בחצר הבית בבור הביוב ורק אז לפתע אנו נזכרים ושמים לב לתקלה שהייתה קיימת בעצם לאורך תקופה וזמן ממושך ורק כעת אנו שמים לב, מבחינים בה ובצורך הדחוף לתקן אותה. כמובן שגם במקרה כזה יש כמובן באופן מידי ודחוף ליזום הזמנה של שירותי פתיחת סתימה בחצר ביוב בחצר הבית כמובן על מנת להחזיר את חיי השגרה לסדרם וכן על מנת למנוע נזק מצטבר ורציני יותר בטווח הארוך, בעתיד. שכן נזק עתידי נוסף עלול להוביל כרגיל לעוגמת נפש אדירה, לפגיעה באיכות החיים וכמובן להוצאה כספית לא מבוטלת.

המאמר בחסות https://fixall.co.il/