ריסוס מזיקים ופעולות הדברה עושים רק אצל מקצוענים מוסמכים!

תמונה: pexels

בתהליך מיגור וחיסול בעלי חיים לא רצויים, כגון: פרעושים, צרעות, קרציות ומכרסמים- חובה להזמין חברת הדברה מקצועית או מדביר מוסמך, אמין עם ניסיון רב בתחום המוסמך לעבוד עם רעלים וחומרים מסוכנים.

פעולות הדברה או ריסוס זה בעצם תחום גלוי וידוע שבו יש שימוש נרחב ומשמעותי בחומרים מזיקים- חלקם אפילו רעילים. בתחום ההדברה הרעיון המשמעותי הוא להרחיק את בעלי החיים הלא רצויים מסביבת בני אדם. כאמור, מדביר חייב להבין את הבעיה ולרדת לשורש המזיקים הקיימים, זאת על מנת להתאים את חומרי ההדברה הנבחרים על פי המזיקים, בעלי החיים המצויים בסביבה. בנוסף, המדביר המקצועי חייב להיות מודע לסכנה שבהשארת חומרי הדברה ובעיסוק בהם- שכן אלו למרות היותם מכוונים כלפי המזיקים עלולים, כמובן, להזיק ולפגוע גם בשאר היצורים (בני אדם ובעלי חיים) המצויים בסביבה.

כדאי לזכור, שבשנת 2014- משפחה שלמה בישראל הורעלה- ככל הנראה מהשארת מכל ובו חומרי הדברה רעילים בביתה. יש להבין כי כאשר אנו מדברים על הדברה- אנחנו בעצם עוסקים בשימוש בחומרים מסוכנים וייחודיים המשמשים שלא בדרך שגרתית לפתע באזור מגורי האדם על מנת להרחיק את בעלי החיים הלא רצויים ולמגר אותם. השירות המקצועי של חברות ההדברה כולל בדרך כלל ייעוץ ראשוני טלפוני, לאחר מכן צוות עובדי הדברה מקצועיים ומנוסים מגיעים לשטח הנגוע לשם בחינה יסודית ובדיקה קפדנית של השטח והאזור כולו, על מנת להעריך את בעיית המזיקים ולאבחן את סוג חומר ההדברה, הכמות הרצויה והמומלצת. ואולם, כאשר יש צורך בשירותי חברת הדברה– מומלץ לבצע סקר שוק על מנת להכיר את סדרי הגודל של מחירים וטווחים ראויים לעבודה הנדרשת. ישנם מספר מרכיבים משמעותיים שעשויים לשנות את סדר הגודל של מחיר העבודה- ראשית, כמובן פערי מחירים משמעותיים עשויים להתגלות על פי מקום היישוב שבו אתם גרים- ייתכן שהפערים נובעים מהסיבה הפשוטה- האם יש חברת הדברה אחת או שמא ישנן מספר חברות הדברה מתחרות- וכך תהיה תחרות ראויה של מחירים. בנוסף, קריטריון משמעותי לגבי המחירים ינבע מן הסתם ממידת הדחיפות של העבודה מבחינתכם- ככל שתהיו גמישים במועד המחיר יהיה סביר ונוח, אך אם תהיו לחוצים ותרצו שהחברה תגיע בדחיפות לביתכם- הרי שהמחיר עלול לעלות ולזנק משמעותית.

אז אל תסכנו את חייכם! פנו למקצוענים לעשות את העבודה!

- פרסומת -

 

המאמר בחסות big news