רעיונות למתנות מקוריות לדתיים

pixabay

הענקת מתנה לכל אדם באשר הוא, דורשת מחשבה מקדימה לגבי הדבר שאותו אדם הכי ישמח לקבל. את המתנה יש להתאים לאופי של האדם, לסגנון של האדם, לטעם האישי שלו וכמובן לאמונה הדתית שלו. כאשר מדובר על אדם דתי שאתם מעוניינים לרכוש לו מתנה, כדאי שתדעו כי כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות מקוריות שיכולות להוות דבר נפלא עבור הציבור הדתי. במאמר הבא תקבלו מגוון הצעות למתנות מקוריות שיכולות להתאים לדתיים.

איזה מתנות כדאי לקנות לדתיים?

הנה כמה סוגים של מתנות מקוריות שניתן להעניק לציבור הדתי:

ראשית כל, אין מתנה מרגשת יותר ממתנה עם ברכה ועל כן, ניתן לרכוש כיום תמונה מיוחדת וממוסגרת במסגרת דקורטיבית, שכתוב בתוכה ברכה ייחודית שאתם כתבתם מכל הלב לאדם שמקבל את המתנה. ניתן לצרף ציטוטים שונים מהמקורות וזאת בהתאם לסוג האדם והמשמעות שלו עבורכם.

אם מדובר על מחנך, ניתן לצרף ציטוטים מהמקורות שמדברים על משמעותי של חינוך, אם מדובר על חבר קרוב, כדאי לצטט מקורות יפים שמדברים על הערך של חברות. גם לשעון קיר גדול ודקורטיבי ניתן לצרף ברכה יפה. גם על תמונות קנבס שניתן לתלות בבית, במשרד או בכל מקום אחר שהאדם שקיבל את המתנה ירצה לתלות, ניתן לצרף ברכה יפה שתהפוך את התמונה למזכרת נפלאה ומרגשת מהאדם שהעניק לו אותה.

- פרסומת -

אם מדובר על נער שחוגג בר מצווה, ניתן לרכוש עבורו מתנות מקוריות ויפות כגון: פסיפס של נער בר המצווה אשר מורכב מכל התמונות המשפחתיות היפות ביותר של כל בני המשפחה, שיוצרות יחד תמונה גדולה של נער בר המצווה מניח תפילין או כל תמונה אחרת שלו. מדובר על מתנה מרגשת ביותר, שיש לה משמעות רבה עבור הנער שיקבל אותה. גם קולאז תמונות המורכב כולו מתמונות של נער הבר המצווה בשלבים שונים בחייו, יכולה להיות מתנה נהדרת ומרגשת לנער המקבל אותה.

אם אתם מחפשים מתנה מקורית ליום הולדת לאדם דתי, גם במקרה הזה אין כמו פסיפס תמונות. אם מדובר על חבר טוב, כדאי שהפסיפס יכיל את כל התמונות המשותפות שלכם יחדיו וכמובן שכל התמונות ירכיבו בסופו של דבר תמונה שלו או תמונה משותפת שלכם. אם מדובר על בן משפחה קרוב, ניתן ליצור עבורו פסיפס מתמונות משפחתיות שירגשו אותו וישמחו אותו. גם במקרה הזה אפשר לרכוש קולאז תמונות מודפס על קנבס עם תמונות של כל האנשים היקרים והחשובים לאדם שמקבל את המתנה. ניתן להעניק לאדם חובב בישול גם קרש חיתוך עם חריטה של הקדשה מיוחדת וסכין שמצורפת אליה, אות שמתחילה את השם שלו גדולה, המכילה ברכה ותמונה של האדם שמקבל אותה ועוד.

אין ספק כי כיום ניתן למצוא לא מעט מוצרים מקוריים ומיוחדים שניתן להעניק אותם כמתנה לאדם דתי. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור את המקום הטוב ביותר לרכוש בו מתנה מעין זאת. יש לבחור אתר או חנות שבהן ניתן למצוא מגוון מתנות שניתן להתאים לאדם דתי. חשוב להקפיד שבמקום יהיה ניתן להדפיס תמונה מיוחדת, ברכה או הקדשה אישית. המגוון והאיכות של המוצרים חשובה מאוד.

לרכישת המתנות המקוריות ביותר לציבור הדתי, היכנסו לאתר:  https://www.picapic.co.il/