עופו על זה: בילוי מדהים לחופשת בין הזמנים

ממש עוד מעט חופשת בין הזמנים וזאת הזדמנות להכיר חוויה ואטרקציה שונה שתעיף אתכם גבוה, תרתי משמע.

הכירו את חברת "כנפיים מצנחי רחיפה". מדובר על חברה מובילה ומקצועית בתחום של מצנחי הרחיפה. לקראת חופשת בין הזמנים, הם מזמינים אתכם לשמוע על הרקע, על האופציות ועל חווית רחיפה מדהימה ומטורפת שמתאימה לכל גיל (מגיל 5) ולכל אירוע. שוחחנו עם הבעלים, עמרי אוחיון שסיפר לנו על כך.

מה הרקע שלכם בתחום?
"אני הטייס הראשי בחברה, אני טייס בעל רישיון של רשות התעופה האזרחית. בעל ניסיון של 5 שנים ברחיפה מסחרית, אלפים רבים של שעות באוויר. יש לציין שהרישיון הזה הוא חובה על פי חוק (למרות שיש טייסים רבים שעובדים ללא רישיון). ריחפתי במספר יבשות. הודו, נפאל, טורקיה, צ'ילה, פרו בולגריה, צרפת וכמעט בכל האתרים שיש בישראל.

כנפיים מצנחי רחיפה

"אנחנו מציעים רחיפה בארסוף (ליד הרצליה) לאורך הים מול נופים עוצרי נשימה. חוויה קסומה ומיוחדת שמחברת אל הטבע ומתאימה לכל גיל. 10 דקות רחיפה בעלות של 250 לאדם ו 20 דקות רחיפה (זמן נטו באוויר) ב 350 לאדם. ניתן לקבל סרטון של הרחיפה בתוספת של 100 שקלים. הפעילות בארסוף מתקיימת בעיקר בין החודשים אפריל לאוקטובר.

- פרסומת -

נשמע מדהים! מה המטרה שלכם?
"קהל הלקוחות שלנו מגיע אלינו בדרך כלל ביום מיוחד עבורם. יום הולדת, יום נישואין, יום חברה וכו'. המטרה שלנו היא לשמח ולרגש את הלקוחות שלנו, לתת להם לחוות לרגע קצר את הרחיפה הקסומה במצנח רחיפה ולפתוח להם דלת אל העולם שלנו.

מצנחי רחיפה לדתיים
צילום: יח"צ

ואיך זה עובד מבחינה טכנית בעצם?
"מתקשרים או שולחים הודעה על מנת לתאם רחיפה (יש לציין שהרחיפה בתאום מראש בלבד!). נפגשים בנקודת מפגש בה נרחף, הסבר קצר, לובשים ריתמה וקסדה ועולים לאוויר. מדריך יכול לקחת כל פעם נוסע אחד, לקבוצות ניתן לתאם שיהיו בשטח מספר מדריכים שיעבדו בו זמנית.

"כל אחד יושב בריתמה נפרדת ואין מגע בין המדריך לנוסע (אנחנו מכבדים את הרגישות של נושא הנגיעה). את הרחיפה נסיים באותה נקודה ממנה התחלנו. התשלום מתבצע לאחר סיום הרחיפה."

ואיך זה לגבי תאריכים?
"מבחינת שעות וימים זה כפוף כמובן לתחזית הרוח בתאום מראש בלבד בעיקר בין חודשים אפריל לאוקטובר בשעות הצהריים ואחר הצהריים."

יש לציין שאנחנו מכבדים את נושא שמירת הנגיעה ולהבדיל מצניחה חופשית, אין מגע בין הטייס לנוסע/ת וכל אחד יושב בריתמה נפרדת לחלוטין.

מומלץ ביותר!

להזמנות והתרשמות: https://paraglidingil.com/
טלפון להזמנות: 0543077732