שבים לפעילות: הכשרה של שגב משה בנתניה פותחת מחדש את שעריה

מסעדת שף כשרה שגב
צילום: אסף קרלה

מסעדת השף הכשרה של השף המוערך שגב משה פותחת מחדש א שעריה לקהל הרחב לאחר תקופה של שלושה חודשים בהם השביתה פעילות.

תקופת הקורונה שפקדה את העולם כולו, השפיעה רבות על מגוון רחב של ענפים במשק. הקשיים לא פסחו על ענף המסעדנות בארץ והובילו בעלי עסקים רבים לחשב מסלול מחדש. במקרים רבים אתגרי הקורונה הובילו לסגירת עסקים ו/או להשבתת פעילות המסעדה.

לאחר תקופה ממושכת של שלושה חודשים בהם בחר השף שגב משה להשבית את פעילות המסעדה הכשרה שלו בנתניה, חוזרת המסעדה לפעילות ומציעה תפריט מהודק וחדשני המכיל מגוון רחב של מנות.

התפריט החדש של שגב מציע מגוון רחב של מנות בקטגוריות שונות, כגון: מרקים, סלטים, מנות שף, פסטה, בשרים ועוד ופועל בין הימים ראשון-חמישי בשעות 12:00:23:00.

- פרסומת -

ניתן להזמין גם מתפריט המשלוחים של שגב המציע מגוון רחב של מנות בקטגוריות שונות, כגון: מרקים, סלטים, מנות שף, פסטה, כריכים, כיסונים ועוד, ופועל בין הימים ראשון-חמישי בשעות 12:00-23:00.

מסעדת שף כשרה בנתניה
מסעדת שף כשרה. צילום: אסף קרלה

התפריט החדש מכיל גם ארוחות עסקיות הכוללות מנה ראשונה, מה עיקרית, תוספת ושתייה קרה ומוצעות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-16:00.

בין המנות החדשות והבולטות בתפריט:

סלט עוף ותפו"א סלט תפו"א צלויים עם בצלים מהגריל, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, אורוגולה, רצועות חזה עוף עם איולי ועשבי תיבול (59 ש"ח)

חזה עוף בראסרי חזה עוף עסיסי צלוי עם פלפל גרוס ומלח ים, מוגש לצד תפוחי אדמה קטנטנים ובטטה (75 ₪)

 דג תאילנדי לבחירה מוסר / סלמון . – פילה דג צלוי מונח לצד קרם כתומים אסיאתי, שעועית ירוקה , פטריות צלויות ועלים מרעננים (89 ₪)

שגב משה הינו אחד השפים האהודים והמובילים בישראל, המביא אל המטבח הישראלי שילובים קולינאריים מכל העולם.

לשף ארבע מסעדות – מסעדת הגורמה #SegevArt בהרצליה פיתוח, המדורגת כאחת מ-10 המסעדות הטובות בישראל, "שגב אקספרס רמת החייל" ו-"שגב אקספרס ראשל"צ", שמציעות מטבח עם אוכל מוקפד ממרכיבים איכותיים. כמו כן, לשגב מתחם אוכל תחת המותג "שגב קונספט" בכפר סבא.