שרה עברון: לראשונה תעמוד מזכ"לית בראשות הקיבוץ הדתי

שרה עברון
שרה עברון. צילום: דוברות הקיבוץ הדתי

מזכ"לית חדשה לקיבוץ הדתי. חברי המזכירות המורחבת של הנהגת תנועת הקיבוץ הדתי בחרו בשרה עברון מקיבוץ סעד לתפקיד מזכ"לית הקיבוץ הדתי. "תדע להוביל את התנועה למחוזות חדשים וטובים". 

עברון הינה האשה הראשונה בתפקיד המזכ"ל, חברת קיבוץ סעד שבעוטף עזה, היא בת 58 אם לחמשה וסבתא לעשרה נכדים. אשת חינוך ניהלה את ביהס העל יסודי בקבוצת יבנה ואת אגף החינוך במנח"י. כיום משמשת מנכ"לית מרכז יעקב הרצוג בעין צורים. לתפקידה החדש תכנס עברון במהלך הקיץ הקרוב.

עברון מצידה הודתה על הבחירה בה "מתרגשת על הזכות להכנס לנעליים הגדולות של קודמיי מובילי התנועה ומודה לחברות ולחברים על האמון. מקווה לצעוד בשביל העשייה למען תנועת הקיבוץ הדתי,החברה בישראל והעם היהודי".

אמיתי פורת המזכ"ל היוצא הודה למתמודדים ובירך את עברון על בחירתה "תנועת הקיבוץ הדתי היא חלק חשוב בפסיפס שמרכיב את החברה הישראלית וקול חשוב בעולם היהודי, אין לי ספק שיחד עם שרה תדע התנועה להמשיך להיות קול מוביל בעשייה במעורבות ובחיבור לארץ ישראל ליהדות ולחברה" בתקופה הקרובה יחל פורת בהעברת המקל המסודרת לעברון ובקיץ יסיים את תפקידו.

- פרסומת -

מטעם תנועת הקיבוץ הדתי נמסר: "התנועה מברכת את שרה עברון על בחירתה לתפקיד מזכ"לית הקיבוץ הדתי. אנו בטוחים כי תדע להוביל את התנועה למחוזות חדשים וטובים." בנוסף, הודו חברי המזכירות המורחבת למי שלקחו חלק בהתמודדות מכובדת ומכבדת לאורך כל הדרך.