שר הכלכלה: "נקדם את תכניות התעסוקה של מועצת בנימין"

צילום: סיון שחור לע"מ

במסגרת הפגישה דובר על פיתוח משמעותי של אזורי תעשייה ומסחר בבנימין. ראש המועצה ישראל גנץ: "פועלים לשחרר חסמים בירוקרטיים לטובת ההתפתחות הכלכלית של בנימין"

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת ערך היום (ג') סיור מקצועי במועצה האזורית בנימין. הוא הגיע כאורחו של ראש המועצה ישראל גנץ וזהו ביקורו הראשון ביו"ש כשר בממשלת ישראל.

ראש המועצה גנץ ערך לשר ברקת סיור בבניין המועצה על אגפיו השונים, ולאחר מכן התכנסו השניים לפגישה מקצועית ראשונה ביחד עם אנשי מועצת בנימין וצוות משרד הכלכלה.

השר ברקת אמר כי ״שמחתי לבקר במועצה האזורית בנימין והתרשמתי מהתכנית להזנקת העסקים והתעסוקה שהציג לי ראש המועצה ישראל גנץ. מדובר בתכניות סדורות שמתכננות את האזור ברמה התעסוקתית והעסקית שנים קדימה. מדהים לראות את צמיחת אזור התעשייה שער בנימין שהולך ומתפתח. אין סיבה שרבים מתושבי בנימין לא ימצאו כאן את מקור הכנסתם. אנחנו במשרד הכלכלה נסייע למועצת בנימין ולידידי ישראל גנץ בקידום התכניות החשובות הללו"

- פרסומת -

גנץ העלה בפני השר ברקת את נושא שחרור החסמים הבירוקרטיים שמשפיעים קשות על אנשי המסחר והתעשייה ביו"ש, לצד היעדר אזורי תעשייה בבנימין ואפשרות להרחבת אזורי התעשייה הקיימים. גנץ הדגיש כי האזור משרת כ-250 אלף יהודים החיים במרחב, לצד מאות אלפי פלסטינים העובדים באזור.

השר ברקת החמיא לראש המועצה גנץ על הפיתוח הקיים כיום באזורי התעשייה ודחיפה משמעותית של תחום ההייטק והטכנולוגיה, לרבות מתחם "בנימין טק" בשער בנימין.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, בירך את השר ברקת על בואו לבנימין: ״המחויבות של השר ברקת לקידום חיי ההתיישבות והתפתחותה הכלכלית משמחת ומחממת את הלב. בסיוע השר נפעל יחד לשחרר חסמים בירוקרטיים בכדי שנוכל לפתח את האזור תעסוקתית ועסקית לצד אזורי תעשייה ומסחר חדשים. אני בטוח שיחד עם השר ומשרד הכלכלה נפעל יחד כדי להמשיך את הפיתוח הכלכלי ביו"ש."