תאורת גינה – כך תגדילו את ערך הנכס שלכם

תמונה: יחצ

אם תשאלו את מרבית אזרחי מדינת ישראל, בוודאי שהם יסכימו להתוודות, כי משאת ליבם הכמוסה היא להגיע לכדי דירה עם גינה. אבל לא מספיק להשיג בית עם גינה. את הגינה חייבים לטפח. להשקיע בצמחייה שבה, להשקיע בעיצוב ייחודי שלה, וכמובן לדעת לבחור נכונה תאורת גינה. מעבר להיבט הדקורטיבי, לתאורת הגינה יש אפקטים של הדגשת המקומות היפים בגינה, כמו גם להעלאת ערך הנכס במכירתו. על כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם.

האם תאורת גינה מגדילה את ערך הנכס?

באופן טבעי, בית עם גינה מתומחר גבוה יותר מבית בבניין משותף, בלי קשר לגודל או לרמת העיצוב שלו. ואם ברצונכם ליהנות מגדילה נוספת של ערך הנכס, כדאי שתיקחו לתשומת לבכם את ההשקעה בכל מה שמתכתב בהצלחה עם תאורת גינה. תאורת הגינה בהכרח מוסיפה לגינה ממד וסגנון חדשים. קו ייחודי משלה. התאורה הנכונה לגינה עשויה להוסיף מראה ביתי וצורה דינמית לנראות החיצונית של הגינה. בין אם שקלתם למכור בקרוב את הנכס שלכם, ובין אם זה אי שם בעתיד, תדעו כי תאורה לגינה בהכרח תעלה את ערך הנכס שלכם. דירה שמוארת בטוב טעם, מקנה לדירה ערך יותר אטרקטיבי בשביל רוכשים פוטנציאליים, מה שבהכרח הופך כל תאורה לגינה למשופרת כלכלית ולפרקטית עד מאוד.

האם תאורת גינה מדגישה את הצדדים הטובים שבגינה?

כאשר מתקינים באופן מושכל תאורת גינה, היא בהכרח מדגישה את הצדדים הטובים שבגינה. אפשר להדגיש את הדשא הסינתטי הייחודי שזה עכשיו הצבתם בגינה, אלמנטים אדריכליים, שמוצבים בפינה אסטרטגית בגינה, או פינות חמד בגינה, באמצעות בחירה נכונה של התאורה לגינה. במידה ויש לכם צמחים, שאתם מתעדפים אותם, עם התאורה המתאימה לגינה, יודגשו צורתם, וכל החלל שמסביבם יואר. נקודות משיכה אטרקטיביות בגינה יקומו לחיים עם רדת החשיכה, בבחירת התאורה המומלצת, וימלאו את הגינה ברוב הדר, תוך הדגשה ניכרת של מרקמים ושל גוונים ששולטים בגינה. ככל שתאירו יותר את הגינה שלכם, כך היא תקבל בידיים פתוחות את האורחים שלכם, ותעשה את המרחב בגינה ליותר שימושי. במקום גינה חשוכה, תיצרו ממש מקום של ראווה, נועז ובעיקר – מואר.

כיצד תאורת גינה תספק לכם משנה בטיחות?

בוודאי אתם תמהים, במידת מה, לקרוא את הכותרת, ועל כן נסביר לכם מיד הכול. הסירו כל דאגה מעל לבכם. תאורת גינה יכולה לספק לכם משנה בטיחות. הכיצד? ובכן, בעוד בני המשפחה, כמו גם האורחים שלכם, מנסים למצוא את המסלול הליכה הנכון בגינה, כאשר שוררת בה אפלה מוחלטת בשעות הערב, סביר להניח כי הם לא יצלחו את המשימה, והם ימעדו ואף ייפלו. בשל כך, זה ממש מסוכן, לכל המעורבים בדבר, להיות פעילים עם רדת החשיכה, בעוד חללים חשוכים מסתירים שבילים שאינם הומוגניים, ויש סדקים במדרכות. בתור בעלי נכס נבונים ואחראיים, כדאי שתדעו, כי כל תאונה שכזאת שתתרחש במשכן הקבוע שלכם, אתם תהיו האחראיים הבלעדיים, ותצטרכו אף לשאת בתוצאות. על מנת להימנע מכך, התקינו תאורה אסטרטגית בגינה שלכם, בפרט במקומות ידועים לפורענות, שבהם עשויה התאורה בגינה לסייע לשם מניעה של תאונות, והצלת נפשות, תרתי משמע.