תה "מרגיעון" חליטה טבעית להירגעות ולהתמודדות עם לחצי התקופה

תה "מרגיעון" מבית "נופר מוצרים טבעיים" הינו תערובת צמחי מרפא טבעיים להרגעה.

"מרגיעון" משחרר ומפחית לחצים הנובעים מדאגנות יתר וחרדות, ומסייע למניעת נדודי שינה.

אורנית חגבי 21/12/2008

תה "מרגיעון" מכיל תערובת של 9 צמחים שונים: מליסה רפואית, פסיפלורה, טיליה, שיבולת שועל, כשותית, היביסקוס, עשב לימון (לימונית), לואיזה, סטיביה.

פירוט חלקי של הצמחים המצויים בתה "מרגיעון":

- פרסומת -

טיליה – יעילה במיוחד לבעיות של מתח יומיומי, מקלה על נדודי שינה ועל כאבי ראש הנובעים ממתח. טיליה מרגיעה ומונעת דיכאון וחרדות.

פסיפלורה – מרגיעה את מערכת העצבים, משככת כאבים, מקלה על השינה. מכילה פלבנואידים, ויטמינים: C, B1, B2, B3 ומינרלים: זרחן, אשלגן, סידן, ברזל, נתרן. הפסיפלורה מפחיתה מתח, מרגיעה, מונעת הפרעות שינה. משחררת שרירים, מפיגה חששות וחרדות.

כשותית – מכילה טאנינים, חומצות פנוליות, פלבנואידים, ויטמין B קומפלקס, מגנזיום ואבץ. משככת כאבים, מפחיתה מתח, מפחיתה חרדה ודאגנות יתר. מונעת הפרעות שינה ומסייעת להירדם. מטפלת בבעיות עצבים הגורמות להפרעות שינה ולכאבי ראש.

מליסה רפואית – מרגיעה, מסייעת לשינה, מונעת דיכאון, משככת כאבים, אנטי בקטריאלית, אנטי ויראלית, נוגדת עוויתות שרירים. מכילה פלבנואידים שהם אנטי אוקסידנטים המסייעים למניעת מחלות.

שיבולת שועל – משקמת את מערכת העצבים במקרים של מצוקה נפשית, נוגדת דיכאון ומרגיעה. מכילה ברזל, מגנזיום, אבץ, ויטמינים: B,E. מחזקת את המוח, הלב ומערכת העצבים המרכזית, יעילה נגד דיכאון, חרדות והפרעות שינה.

תה "מרגיעון" נמכר בבתי הטבע ובתי המרקחת ברחבי הארץ, באריזת 100 שקיות תה, מחיר מומלץ לצרכן 70 שקל. כשרות: הרבנות מ.א. זבולון, הוראות שימוש: שתייה של 2-3 כוסות תה ליום לפי הצורך, מומלץ גם לפני השינה. לאנשים מסוימים חליטה זו עשויה לגרום לנמנום, אם חשים בתופעות אלה לאחר שתיית התה, יש להיזהר בנהיגה ברכב או הפעלה של מכונות מסוכנות.