תופעה: עשרות בנות שירות מצרפת מתעקשות – תנו לנו לשרת במוקד הקורונה

עשרות בנות שירות מצרפת מתעקשות להמשיך ולשרת בהדסה עין כרם שם מאושפזים בין הכי הרבה חולים בישראל.

אביחי טבק 30/04/2020

השבוע הגיע מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי ראובן פינסקי, לביקור בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, הנמצא במעלה הטבלה מבחינת כמות החולים שמטופלים בו, למפגש עם המתנדבות המלאכיות שנלחמות להישאר בשירות בבתי החולים למרות הסיכון האישי. מדובר על 20 בנות שירות, עולות חדשות מצרפת, במחלקות השונות בבית החולים בצל משבר הקורונה. ( *בבית החולים הדסה עין כרם, מתנדבות סך הכל כ-145 בנות מהשירות הלאומי*)

במהלך הביקור, שוחח פינסקי עם המתנדבות, שמע מהן על ההתמודדות, האתגרים, הקשיים והרגעים השמחים והחיוכים של הבנות ושל המטופלים ששווים הכל, של ליאורה עוזרת רופא במחלקה האונקולוגית, בתיה ובת חן מתנדבת במיון, לוריין במחלקה הקרדיולוגית ובנות שירות רבות נוספות, המנכ"ל ברך אותן על עמידתן הנחושה וההתמדה בהתנדבות גם בתקופה זו.

- פרסומת -

מנכ"ל בית החולים הדסה עין כרם, פרופ' יורם וייס התייחס לעבודתן של בנות השירות בבית החולים וציין כי בית החולים זכה לקבל את בנות השירות שמקדישות מזמנן, ושתרומתן מאוד חשובה עבור בית החולים והחברה בכלל.

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי : "בנות השירות הן גיבורות אמיתיות של הימים האלו, הבנות בבי"ח הדסה ובמוסדות ובתי חולים נוספים, מתנדבות מסביב לשעון ועושות עבודת קודש, בשגרה ובימים אלה בפרט. זהו זמן טוב לעצור ולהעריך את כל אותם האנשים שגורמים לכך שאנחנו נוכל להמשיל להרגיש בטוחים".