חיים מזרחי שהוכה על ידי שוטרים פרץ בבכי בכנסת: "לא עשיתי כלום"

ועדת העבודה רווחה ובריאות. צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

חיים מזרחי, שהוכה קשות על ידי שוטרים לאחר שהעיר להם על שריטת רכב בשכונת גאולה, הגיע הבוקר (רביעי) לדיון בוועדה לביטחון הפנים של הכנסת בנוגע לאלימות המשטרה כלפי מפגינים.

יו"ר הוועדה ח"כ מירב בן ארי פתחה את הדיון ואמרה, "ראינו אלימות קשה מאוד של שוטרים כלפי חיים מזרחי. אין שום סיבה לפעול כפי שפעלו השוטרים. אנחנו בשנת 2022 מה אתם חושבים לעצמכם? הרי הכל היום מצולם. כל כך כואב לי. אנחנו מצפים מהשוטרים לשמור על החוק".

ח"כ גבי לסקי ממרצ הוסיפה: "השוטרים צריכים לשלם מחיר על האלימות. כל שוטר שחשוד באלימות חייבים להשעות אותו". בתחילת הדיון היא שוחחה ארוכות עם אמו של חיים מזרחי"

ח"כ מקלב תקף את המשטרה: "בנושא הזה של האלימות אין אפליות, המשטרה אלימה כלפי חרדים, אתיופים ומפגיני בלפור כאחד. מתי לאחרונה המשטרה העיפה שוטר שסרח?"

- פרסומת -

ח"כ איתמר בן גביר טען כי "יש המשך מדיניות רשיון להרביץ לחרדים. אסור לנו להשלים עם המדיניות הזאת. היום זה חרדים, מחר זה מתנחלים ושמאלנים. מה המסר לאזרחי ישראל? לחבריו של אהוביה של סנדק? האם השוטר הוא אויב?".

מזרחי פרץ בבכי במהלך עדותו בפני הוועדה כשסיפר על הימים הקשים שעוברים עליו. "זה לא מגיע לי. התנפלו עלי והיכו אותי בלי שום סיבה. הרסתם לי את החיים. למדנו על השואה ועצמתי את העיניים והרגשתי כאילו מכים אותי בשואה ואין לי יכולת להתגונן", סיפר.