האקדמיה למיומנויות המכירה: איך להכפיל פי 3 את המכירות שלך ולסגור הרבה יותר עסקאות

צילום: shutterstock

ישבנו לשיחה עם שלומי ליבוביץ', מאמן ומדריך בתחום המכירות בשיטה ייחודית ומדוייקת, שפותחה במהלך 30 שנות ניסיון, שמשפרת את אחוזי הסגירה באופן מיידי ולאורך זמן.

שלומי, על מה בעצם מדובר?
"זה קורס מיוחד ומצולם של 26 שיעורים באורך 8 – 30 דקות כל שיעור מקיף את העקרונות ואת כלי המכירה החשובים ביותר. במהלך 5 השנים האחרונות, העברתי פרונטלית את הקורס הזה עשרות פעמים ובוגרי הקורס מעידים על שיפור מתמיד במכירות שלהם מאז שעשו את הקורס."

שלומי מספר על היתרונות של העברת הקורס בצורה שכזו: "מדובר בידע עוצמתי שמועבר באופן כזה שמביא את התלמיד להבין את הנושאים לעומק באופן שניתן ליישום ושלא הולך לאיבוד. החדשות המרעישות הן שניתן כעת לעשות אותו און ליין, עם היתרונות של לצפות בו בנוחות שלך מהבית או מקום העבודה ולעבור על השיעורים שוב ושוב במידת הצורך. בין שיעור לשיעור יש שאלון אמריקאי קצר שעוזר לך לבחון את ההבנה ולחדד את המסרים העיקריים מהשיעור הקודם."

- פרסומת -

מה לומדים בקורס?
הוא מסביר שהקורס נוגע למעשה בתכנים רלוונטיים לכל איש מכירות: "מהי שפת הלקוחות, מה אנחנו באמת מוכרים ומה הלקוח קונה, איך לבדל את עצמי בתוך תהליך המכירה באופן שיגרום ללקוח להבין שיש כאן משהו שונה ושירצה לרכוש ממני, מה הגישה המנצחת של איש המכירות ואיך היא מקטינה את הנטייה של הלקוח להתנגד, איך לעזור ללקוח להסיר את המגננות ולהעניק לי את ההובלה? (תנאי לשליטה טובה במכירה), מהם 10 העקרונות שתורמים לשליטה וההובלה של איש המכירות ועוד נושאים רבים ומגוונים."

על איזה שאלות אתם מבקשים לענות? כי ישנם לא מעט סוגיות מרתקות שחשוב לעסוק בהן בתחום הזה.
"הגישות שמעלות את רמת האמון של הלקוח לרמת שיא – תנאי לסגירת עסקאות, איך לעלות תמיד על הצורך האמתי של הלקוח ולהביא אותו לרמת נחיצות שיוצרת עניין עכשווי במה שאני מציע, מה מסלול המכירה המדויק ואיך להבין אותו לרמה שאני יותר לא אאפשר סטייה ממנו? איך להוביל את הלקוח דרך שלבי המכירה, באופן שמקובל עליו והופך את תהליך המכירה לחלק ומהנה עבור כולם? מה הטעויות שניתן לעשות במסלול המכירה ואיך להימנע מהן?"

9ff1344f-8c54-4b60-b1f9-75ee42a68f0a

78c72d47-ba80-4782-a053-8f88642fe4a9

למי מיועד הקורס?
לכל איש מכירות שרוצה לעלות לרמה הבאה, לכל בעל עסק שרוצה למכור יותר ולשפר את ההכנסה ואת תזרים המזומנים שלו ובעצם- לכל מי שרוצה להתמקצע בהובלה והשפעה כדי לנהל טוב יותר, להנהיג ולרתום אליו אנשים ומשאבים. זה מיועד גם לכל מי שחושש ממכירות או חושב שהוא לא בנוי לזה או לחילופין לכאלו שרוצים את המכירות למקצוע."

ומה היתרונות לעומת קורסים אחרים?
"קל ללמוד אותו כי אלו שיעורים שמועברים באנרגיות גבוהות ובאופן זורם והוא נותן הבנה עמוקה של כל כלל וכל עיקרון. זה בעצם מוודא יצירתיות ומבטל רובוטיות ומכניות במכירה. מדובר על שיעורים קצרים ולכן ניתן לשמור על ריכוז גבוה לאורך השיעורים. אנחנו לא מלמדים עוד טריק או "טכניקה" אלא את המהות, הבסיס וההיקף המלא של מכירות כך שהחומר הופך לחלק ממך."

ויש מחיר טוב?
המחיר הוא כעת במחיר השקה של 1800 ₪ בלבד במקום 2500 עד תאריך: 31.3.22

אז למה אתם מחכים? היכנסו, התרשמו והזמינו:
https://salesmentor.co.il/sales-skills