ביטוח רכב אונליין

אם בעבר בכדי לבטח את הרכב שלכם הייתם צריכים לפנות אל סוכן הביטוח שלכם, לבזבז זמן בהמתנה בתור, בישיבה במשרד שלו, קבלת הצעה או אפילו מעבר בין כמה משרדים שונים בכדי לקבל הצעות והחלטה, היום זה הרבה יותר פשוט.

היום אתם כבר לא צריכים להשקיע זמן ומאמץ בכדי לבטח את הרכב שלכם ואתם יכולים לבצע זאת און ליין דרך המחשב בבית או במשרד או אפילו דרך הנייד שלכם בקלות, בנוחות ובמהירות. שירותי האון ליין החדשניים אותם תוכלו למצוא היום הם הפתרון הטוב ביותר לסדר היום העמוס בו כולנו חיים, והוא מאפשר לכם להשלים את המשימה בקלות ובמהירות, כולל אפשרות לבצע השוואת מחירים מהירה.

מהן ההטבות שאפשר לקבל בביטוח רכב אונליין?

לכל חברה המציעה ביטוח רכב אונליין יש הטבות משלה ודרכים בהם היא מנסה למשוך אליה את הלקוחות, ולכן חשוב מאוד לבדוק זאת. מלבד עלויות הביטוח עצמו, חשוב שתבדקו גם את הפרטים הקטנים בתוך הפוליסה שלכם. אתם יכולים למצוא הצעה לביטוח רכב שבמבט ראשון תראה לכם זולה מאוד, אך במקרה שבו תצטרכו להפעיל את הפוליסה, תגלו אי – כיסויים החושפים אתכם לעלויות גבוהות או השתתפות עצמית מוגזמת.

מעבר לכך, יש לא מעט הטבות שיכולות להוזיל את העלויות שלכם, כמו הנחת קילומטרז' אותה מקבלים בעלי רכבים שלא עוברים מספר מסויים של קילומטרים מידע שנה, הטבה לביטול השתתפות עצמית לנזק מעל סכום מסויים, שירותים במקרה של תאונה, שירותי גרר, רכבים חילופיים, רכב חדש תמורת ישן במקרה בו הרכב נהרס לחלוטין ועוד.

- פרסומת -

כל פרט כזה יכול להשפיע מאוד על הפוליסה שלכם ולכן חשוב מאוד לבדוק מראש את כל הפרטים הללו ולבחור נכון.

מה השאלות שצריך לשאול לפני שבוחרים ביטוח לרכב?

לפני שאתם בוחרים ביטוח לרכב שלכם, יש כמה דברים שחשוב שתשאלו:

  • האם מקבלים רכב חלופי במידה והרכב במוסך?
  • מה כוללים שירותי הדרך והגרר בפוליסה?
  • מה קורה במקרה של שבר בשמשות הרכב?
  • האם יש כיסוי לפנסים ומראות צד?
  • האם יש הגנה משפטית במקרה של תאונה?