סוויס סיסטם – המלצות שינה לפי הרמב"ם

קרדיט תמונה: סוויס סיסטם - שינה על פי הרמב"ם (PIXABAY)

סוויס סיסטם מכניסים אתכם לעולמו של הפילוסוף וגדולי הפוסקים, המלצות שינה לפי הרמב"ם הם רק חלק קטן מעולמו הגדול של רבי משה בן מימון ואלו סייעו ועדיין מסייעים לאנשים רבים.

סוויס סיסטם מסבירים: האם המלצות שינה לפי הרמב"ם עדיין תקפות כיום?
פילוסוף וגדול הפוסקים, הרמב"ם (רבי משה בן מימון), שנולד בשנת 1138 ונפטר בשנת 1204 ובמהלך שנותיו הספיק לעסוק בתחומים רבים, המלצותיו של הרמב"ם תקפות עד היום.
הרמב"ם היה ידוע כרופא וכתב רבות בנושא מדע ורפואה, הרמב"ם עסק בנושאים רבים: אכילה, שתייה, היגיינה אישית, פעילות גופנית, בריאות הנפש ושינה.

מרבית המלצותיו ופסקותיו של הרמב"ם תקפות גם כיום, כך למשל אחד הנושאים החשובים בהם עסק הרמב"ם הוא שמירה על בריאות הגוף באמצעות ספורט ופעילות גופנית, המלצות על פעילות גופנית טרם האוכל, העדפת הליכה ארוכה על פי ריצה, מניעה מפעילות גופנית בזמן מחלה על מנת לאפשר לגוף להבריא בצורה טובה ועד שמירה על בריאותה של נפש האדם ולחזק את הנפש באמצעות מוזיקה, פגישות עם חברים, הומור וצחוק ועד לבשמים ופרחים לעידוד מצב הרוח.
סוויס סיסטם אומרים כי ניתן רק להתפלא עד כמה מרבית דבריו של הרמב"ם תקפים גם כעבור מאות רבות של שנים ושמירה עליהם תסייע לאנשים רבים לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן.

קרדיט תמונה: סוויס סיסטם – שינה על פי הרמב"ם (PIXABAY)


המלצות שינה של הרמב"ם מובאים לידיעה מאת נציגי חברת סוויס סיסטםהרמב"ם הקפיד לתת חשיבות גם על איכות השינה כראי לאיכות החיים ובריאות הגוף והנפש.
נציגי סוויס סיסטם מסבירים כי המלצות השינה של הרמב"ם תקפות גם כיום, עברו עליהם ושקלו אם תרצו לאמץ אותן:

  • זמן השינה צריך להיות כ- 8 שעות, כשליש מהיממה.
    המלצה זו תקפה עד היום וגם כיום עוסקים בעובדה שהאדם מעביר כשליש מחייו לפחות במיטה, מיטה נוחה ומותאמת לגוף מאפשרת לכם להעניק את החשיבות הגדולה לזמן הרב שאתם משקיעים בשינה.
  • שינה צריכה להתחיל בצד שמאל ולהסתיים על צד ימין.
  • מומלץ להימנע משינה על הבטן או על הגב, הרמב"ם ראה בשינה על הצד כעדיפה ונכונה יותר.
  • יש לסדר את השעון הביולוגי בגוף כך שהשינה תתוזמן לפי היקיצה והזריחה.
  • לא מומלץ לישון אחרי ארוחה אלא כעבור 4 שעות מהאוכל, הרמב"ם ראה בפעולות העיכול כגורם מפריע לשינה.
  • הרמב"ם המליץ להימנע משינה במהלך היום ככל הניתן, אך הבדיל אנשים ששינה בצהריים מסייעת לעיכולם.

איך מיטה מתכווננת של סוויס סיסטם משתלבת עם המלצות הרמב"ם?
הרמב"ם הקדים בהרבה את זמנו, פסיקותיו והמלצותיו השונים מלווים רבים עד היום, כדי לאפשר את חשיבות השינה ולשמור על רצף שינה ואיכות שינה טובה צריכים מיטה אורטופדית באיכות גבוהה.
סוויס סיסטם מאפשרת לכם לבחור מגוון מיטות מתכווננות או מיטות חכמות שיתאימו את עצמם אל הגוף שלכם ויאפשרו לכם לשמור על איכות השינה שלכם.