התעניינות שיא למבצע הפרסים הענק של סלקום

הצלחה ל"משחק ההפתעות" ב-44* של סלקום בו ייקבע מי יהיה הזוכה הגדול במכונית חדשה ומי ייכלל ברשימת מאות הזוכים הנוספים.

חיים נחתומי 26/01/2010

לקראת מועד סיום משחק הטריוויה החדש של סלקום בא' באדר (15.2.10) , גוברת ועולה כמות המתקשרים המעוניינים לזכות באחד מבין מאות הפרסים המחכים ואולי אף במכונית חדשה, כל זאת במסגרת "משחק ההפתעות" שב 44* של סלקום.

כזכור לפני פחות מחודש נפתחה התחרות הגדולה במערכת התוכן הייעודית לציבור הדתי: 44*, ובמהלך השבועות שחלפו מאז, התקשרו כבר אלפי פונים שביקשו לנצל את ההזדמנות המיוחדת לנסות את כוחם באמצעות הפגנת ידיעותיהם .

- פרסומת -

ההשתתפות במשחק הטריוויה החדש של סלקום באמצעות חיוג ל 44* ממכשיר הסלקום או 052-9994444 מכל טלפון אחר וזאת לאחר הרשמה קצרה למשחק,המאפשרת להמשיך ולשחק בימים הבאים באותה נקודה בה הפסיקו בפעם הקודמת כדי לצבור עוד ועוד נקודות.

המשחק בנוי משאלות ידע כללי עם ארבע תשובות אפשריות שרק אחת מהן נכונה. בהתאם לתשובות ניתן להתקדם ולצבור עוד ועוד נקודות שיגדילו את הסיכוי לזכות בפרסים. לאחר 20 שאלות מקבל הפונה שאלת "הכל או לא כלום" עם אפשרות להמר על שאלה ולהכפיל את הנקודות שנצברו וכך להתקרב לאפשרות של זכייה ברכב. בנוסף, מדי יום ניתן לזכות בדיסק או במכשיר MP4, ומדי שבוע- בחופשה זוגית. ככל שתתקדמו במשחק ותצברו יותר נקודות – יגדלו סיכוייכם לזכות בחופשה זוגית גלאט כשר ולהעפיל לפסגת המשחק כשהפרס הגדול הוא, כאמור, רכב חדש! רוצו והתקשרו ואולי אתם תהיו ברשימת הזוכים.