איך לחגוג בת מצווה במועדון מסודר ומושלם?

מועדון בת מצווה

אירוע בת מצווה הוא חגיגה מרגשת וחושבה מאוד בחיי הילדה. אנחנו יודעים שגם אתם וגם בתכם מחכים לאירוע הזה כבר זמן רב. לפעמים מרוב התרגשות ומרוב לו"ז צפוף לאירוע, שוכחים דברים חשובים וקריטיים למהלך החגיגה.

הבאנו לכם כמה טיפים שכדאי לדאוג להם כמה ימים ואפילו כמה שבועות לפני האירוע עצמו, כדי שביום החגיגה תהיו מרוכזים רק בדבר אחד- לשמוח ולשמח את בתכם.

תיאום ציפיות עם המועדון:

אנחנו ממליצים להיפגש עם מנהל האירוע במועדון בת המצווה עצמו כמה ימים לפני האירוע, כדי לתאם ציפיות לערב השמחה. לשמוע על הלו״ז שמתוכנן לערב הגדול, לעדכן אותו בבקשות מיוחדות ובאטרקציות שאתם מתכוונים להביא לאירוע, כדי שיקבע ויתכנן את מהלך הערב בצורה הטובה והמתאימה ביותר לדרישות שלכם. בקשו ממנו את מספר הטלפון של הדי.ג׳יי ושל מנחה הערב, כדי להכיר אותם ולדבר איתם, עדכנו אותו אם יש אנשים אלרגיים שאמורים להגיע לאירוע, כדי שיערך מראש, עדכנו אותו במספר האורחים שלכם, כמה מבוגרים וכמה ילדים וכמובן ודאו שאתם והוא סגורים ומתואמים בכל הפרטים הכי קטנים במהלך הערב, כדי שיצא מושלם כפי שתכננתם.

הסעות הלוך וחזור:

- פרסומת -

ארגון של הסעות הלוך וחזור לאירוע זה פתרון מצוין למי שיש לו קהל מרובה של ילדים כמו שנפוץ באירועי בת מצווה.

הגעת ילדים לאירוע בת מצווה יכול להיות דבר מעט מסובך. הם צריכים עזרה בהגעה ובחזור, להגיע עם ההורים שלהם שלא תמיד יכולים להיות זמינים. אתם לא רוצים שמישהו מהחברים של בתכם לא יגיע בגלל עניין טכני כזה. תכנון מוקדם ומסודר של הגעת כל החברים בעזרת הסעות מסודרות ישמח את בתכם ויגרום לחגיגה להרגיש שלמה.

אנחנו ממליצים על הסעה מסודרת בהלוך שתאסוף את כל החברים של כלת האירוע מנקודה מסוימת. זה דבר בעל יתרון, כי כל הילדים יגיעו יחד ולא בטפטופים. סגרו על שעת חזרה מוקדמת שגם בה יחזרו הילדים יחד ויפוזרו בנקודות שונות בעיר.

אנו ממליצים לנוכחות של מבוגר אחד לפחות באוטובוס חוץ מהנהג. התפקיד שלו הוא להביא ולהחזיר את הילדים בבטחה וכדאי שיהיה מבוגר נוסף שיהיה נוכח איתם באוטובוס ליתר ביטחון.

בגדים להחלפה:

בגדים להחלפה לכלת השמחה להמשך הערב זה דבר חשוב מאוד. הילדה רוקדת, משחקת ומשתוללת עם האורחים ועם כל חבריה ובגדים נוחים יותר להחלפה להמשך הערב זה דבר חובה.

תדאגו להגיע לאירוע עם תיק עם בגד יותר נוח יותר משמלת הערב וגם עם נעליים שטוחות ונוחות, כדי שכלת השמחה תוכל להחליף את ההופעה שלה ברגע הרצוי. את הדברים כדאי לשים בחדר ה-V.I.P שלה, כדי שתוכל לעשות את זה בנוח.

חגיגת בת מצווה מלווה בהתרגשות רבה ולפעמים גם בלחץ. תדאגו לדברים טכניים לפני האירוע, כדי שבאירוע יהיה לכם זמן פנוי רק לרקוד ולשמוח. למידע נוסף >>http://bat-mitzvah.org.il/