איך לשלב צניעות עם סטייל?

איך לבחור שמלה צנועה. צילום: burst

לבוש צנוע מאפיין לא רק נשים דתיות, אלא גם נשים שהינן בעלות מבנה גוף מלא או כאלה התומכות בגישה אישית וצנועה. כאשר בוחרים בלבוש צנוע, אין זה אומר שלא ניתן לעשות זאת עם סטייל ושיק. להיפך, כיום יש המון חנויות, בהן ניתן למצוא בגדים צנועים מעוצבים ואופנתיים. אז איך אפשר לשלב את הצניעות עם הסטייל המושלם? המשיכו בקריאה וגלו…

שינוי בעולם האופנה

בעבר, עולם האופנה היה ממוקד בעיצוב בגדים חושפניים, קצרים וצמודים. בגדים אלו כמובן לא התאימו למגזר הדתי וכמו כן לנשים חילוניות שהיו מעוניינות בלבוש צנוע. הבגדים היו לא אסתטיים, בעלי חזות מיושנת, עם צבעים כהים ובמראה שכבות מרושל. מה שקרה בפועל הוא שנשים שהעדיפו לבוש צנוע אבל גם כזה שיהיה אופנתי ומחמיא, מצאו את עצמן בבעיה.

פתיחת השוק לאופנה צנועה ומחמיאה

כיום, אפשר לראות שינוי גדול בכל הקשור ללבוש צנוע ויותר מכך, ניתן לראות שיש ביקוש גדול לפריטי ביגוד צנועים וכמו כן אופנתיים. אלו יכולים להיות שמלות במידות גדולות לדתיות, חולצות, חצאיות ועוד. הביגוד הצנוע מוצע במבחר של עיצובים, דגמים עכשוויים וכמו כן הפריטים מגיעים ללא מחשוף ועם שרוולים ארוכים. תודות למבחר הגדול, כיום כל אישה יכולה למצוא פריטים שיתאימו לאישיות, לטעם האישי שלה וכמו כן למבנה הגוף.

איך לתכנן נכון את המלתחה?

על מנת להתלבש בפריטי לבוש צנועים, שיהיו גם מחמיאים וגם אופנתיים, כדאי שהמלתחה שלנו תהיה מבוססת על הפריטים האלה:

- פרסומת -

בגדי בייסיק – אלו בגדים שמגיעים בצבעים ניטרליים כמו, שחור, לבן, אפור וכחול. את בגדי הבייסיק, אפשר לשלב בקלות עם פריטי לבוש צנועים. מעבר לכך, אפשר כל פעם לייצר מראה שונה.

פריטי ביגוד אופנתיים ומיוחדים – לדוגמה, אפשר לבחור שמלה בגזרה קלאסית שתהיה צבעונית או עם הדפס.

עליונית מעוצבת – פריט חובה בארון הבגדים. היא גם מעניקה עוד שכבת לבוש וגם יכולה לכסות שמלה עם שרוולים קצרים.

אקססוריז – רצוי שיהיו פריטי אקססוריז כמו, חגורה, תיק קטן, שרשרת. כל אלה יכולים להשתלב נהדר עם שמלות ולשדרג משמעותית את המראה הכללי.

בגדים צנועים שמחמיאים למבנה הגוף

חשוב לבחור בגדים במידות הנכונות וכמו כן כאלה שיהיו בגזרות מחמיאות. יחד עם זאת, יש לבדוק מהו סגנון הלבוש שהכי מתאים ונוח, שהולם את האישיות, את הגיל, את העבודה וכמו כן את המעמד. לדוגמה, יש נשים שמעדיפות לבוש צנוע שהינו ייצוגי ואלגנטי ואחרות יעדיפו לבוש מבדים נשפכים וקלילים.

היכן רוכשים אופנה צנועה?

יש המון מקורות בהן ניתן לבצע רכישה של פריטי ביגוד צנועים. אלו מוצעים בכל מיני מחירים. אגב, אותן מקורות לא חייבים להיות בהכרח חנויות בגדים ייעודיות לנשים דתיות. אפשר למצוא פריטים צנועים, גם בחנויות הבגדים הרגילות. יתרה מזאת, יש גם המון מעצבות אופנה שהינן מתמחות בייצור פריטי לבוש צנועים. לאלו יש בדרך כלל אתרי אינטרנט או חנויות בוטיק אליהן ניתן להגיע.

כמה מילים לסיכום…

היום, הכל התהפך ואפשר לראות שנשים מבינות שאפשר לשלב בצורה טובה חזות צנועה וגם מראה אופנתי. תודות לכך, אפשר למצוא המון פריטי ביגוד עם סטייל וכאלה שמחמיאים לגזרה.