"אני שולמן": חברי כנסת מגוון סיעות הכנסת השיקו את פורום העצמאיים והעסקים הקטנים

ניר ברקת

בהשתתפות חברי כנסת ממגוון סיעות הבית הושק היום פורום חברי הכנסת למען העצמאיים והעסקים הקטנים בישראל מטעם קבוצת "אני שולמן".

באירוע השקה שהתקיים הערב בראשון לציון בהשתתפות מוביל הפורום ח"כ מתן כהנא, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, ח"כ ניר ברקת, ח"כ גדעון סער, ח"כ עודד פורר, ח"כ עידן רול, ח"כ מיכל שיר, ח"כ שרן השכל, ח"כ קטי שטרית, נוסד פורום חברי הכנסת למען העצמאיים והעסקים הקטנים בישראל.

יאיר לפיד.

"זהו יום מיוחד מאוד עבורי, יום מרגש, זהו יום שמסמל את רוח התקופה עבורנו, תקופה שהחלה לפני כ 8 חודשים, ומסמלת פעילות לשינוי יחסי הגומלין בין מדינת ישראל לעצמאיים הקטנים והבינוניים, היום אנחנו חותמים חוזה חדש, מגילת העצמאיים" אמר אביר קארה, מייסד תנועת אני שולמן במהלך האירוע. "היום אנחנו עושים צעד משמעותי וחשוב בחיזוק הקשר בין העצמאי לשליחי הציבור, אתם חברי הכנסת, חברי הפורום למען העצמאיים, אתם שהגעתם לכאן היום, אתם בחרתם להיכנס תחת האלונקה ולתת כתף, סיוע, תמיכה וקידום התנועה הזו, הכה חשובה ליצירת המעמד החדש והחזק של העצמאי בישראל. ועל כך אנו מבקשים להודות לכם."

"בישראל היום ישנם מאות אלפים שביום אחד העסק שלהם קרס, או יקרוס, חוסר היציבות והתנאים הקשים הם מצב בלתי נסבל שיש לתקנו מהיסוד ולשנות את המשוואה. העצמאי הוא השותף של המדינה והוא את חובותיו דואג למלא. וכך צריכה לנהוג גם המדינה ובהקדם האפשרי, העצמאי צריך את המדינה לצידו, כמו שצריכה להיות שותפות אמיתית." הוא הוסיף.

- פרסומת -

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד אמר באירוע: "באירוע חתימה על מגילת העצמאים והקמת פורום ח"כים של אני שולמן אמרתי להם הערב: 36 שרים ולא נמצא שר אחד שיגיד תעצרו את הטירוף, יש כאן מאות אלפי עצמאים שזקוקים פעם אחת למדינה והיא נעלמת".

נפתלי בנט חותם על "מגילת העצמאות".

ח"כ ניר ברקת אמר באירוע: "גם אני הייתי שולמן, עסק קטן לבד מול מערכות גדולות ולא מעט אטימות. ‏השולמנים ואני עובדים יחד כבר תקופה ארוכה, במהלכה הכנו תוכניות כלכליות שהוצגו לרה״מ. ‏אמשיך להילחם למען העצמאים והעסקים הקטנים מתוך הקואליציה כדי שיעברו את משבר הקורונה ויחזרו לצמוח, כי הם הלב והנשמה של הכלכלה שלנו."

מוביל הפורום ח"כ מתן כהנא אמר באירוע: "מהיום לעצמאיים והעסקים הקטנים יש כתובת בכנסת ישראל. העצמאיים הם המנוע של המשק. היום, אנו חברי הכנסת חידשנו את האמנה בין נציגי הציבור לציבור העצמאיים והעסקים הקטנים.
אני שמח וגאה להיות שותף במהלך חשוב זה שייחזק את הקשר והאמון בין הציבור לנציגיו".